Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde den deiligste seieren mot en Secretpaladin nå. Jeg spiller Control Pala, og han har så jævli flaks på alt som har med RNG å gjøre. Jugglerne hans treffer alle de riktige tingene, mine boom bots treffer for 1 på feil target osv osv. Så har jeg 4 hp igjen, han ligger på 20. Jeg har Murloc Knight ute og må få Old murk eye for å cleare nok for å overleve(han hadde 4 minions ute+lightsjustice, jeg hadde 2 minions som kunne angripe) og samtidig ha nok burst for å vinne. Jeg spawner murk eye, dreper sånn at jeg har 1 hp igjen. jeg har tilsammen 19dmg på bord med buffs fra hånd og trenger 1 dmg til også trekker jeg fuckings Mustard! 20 dmg rett i trynet på han. Justice!

Lenke til kommentar

Arena har blitt mye lettere. Virker som de beste spillerene har sluttet pga kortpakke rewardene. Har kommet over 7 wins på alle jeg har startet.

Det er jo vilt forskjellig fra mi oppfatning. Eg skal dog vere enig i at en 3-4 av draftsa ikkje kan gå langt når en har 12 2drops og 12 4drops. Hatt mange med merkverdige kurver. Og ja, sjølsagt prøver en å unngå det. Verste var en draft der eg blei tilbydd 1 kort over 5. Gikk fra snittwins på over 5 til no rett over 3. Ikkje noke godmode, men merkbar forskjell nonetheless.

Lenke til kommentar

Mange føler de har uflaks for tiden og jeg er ikke noe annerledes :) Hater kamper hvor motstanderen har svar på alt, og det å spille taunt virker å være ubrukelig for tiden. I ranked i hvert fall. Motstanderen har som regel en million minions på brettet når du spiller en taunt, eller så har de alltid en silence på lur.

 

Jeg får den samme følelsen i 8 av 10 kamper for tiden. "Shit nå er jeg på etterskudd igjen, håper jeg trekker aoe snart". Vet ikke helt jeg ass. Det føles som om brettet til motstanderen er fullt etter få runder i flertallet av kampene, og det er ikke spesielt morsomt. Men jeg nekter å spille aggro..

Lenke til kommentar

Og igjen. ligger godt an heilt til han får sveivt avgårde ragnaros til den største tableflipen ever. Rag treffer for øvrig den minion den skal (25% sjanse). Runda etter kommer det faceless på rag, og gg.

 

For øvrig også en arena der eg kun blei tilbudt ett einaste kort som kosta 6 eller meir.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...