Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det gikk ganske greit jeg. Klarte ikke spille noe særlig første kvelden, men etter det har det gått knirkefritt. Det er ikke så værst.

 

Sier vel litt om forventningene man har til Blizzard sine lanseringer. Uspillbart første dagen eller første par dagene for noen. Synes egentlig ikke det er så bra når det skjer ved hver eneste lansering, men det er kanskje ikke realistisk å forvente noe annet.

Lenke til kommentar

Tavern Brawl denne gangen, fy faen hunter suger. Har questet med 3x hunter wins, og det er så godt som håpløst å få til noe som helst. Kortene er enten dritsvære og dårlige (acidmaw) eller små og ubrukelige som timber wolf. Du har nesten ingen nyttige spells heller, kos deg med misdirect eller hva med lock and load som eneste spell på de 15 første kortene...

Lenke til kommentar

Spill face-hunter eller midrange hunter i casual i stedet da, så får du wins på null tid :)

Det er uaktuelt. De skitne folkene som spiller face hunter i casual, spesielt nå som det er mange nye kort å eksperimentere med, fortjener å få reservert en plass der nede og brenne på ekstra høy temperatur. 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk føler behov for å kritisere hva andre spillere velger å spille. Selv spiller jeg alle klasser med selvbygde decks. Jeg vil aldri komme opp i Legendary rank, men jeg har det tålelig morsomt. Hvis noen foretrekker å spille en deck de vinner lett med, så må de få lov til det om det er det som appellerer til dem.

 

De føler vel behovet fordi noen deck er kjedelig å spille imot. 

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Synes det gikk ganske greit jeg. Klarte ikke spille noe særlig første kvelden, men etter det har det gått knirkefritt. Det er ikke så værst.

 

Sier vel litt om forventningene man har til Blizzard sine lanseringer. Uspillbart første dagen eller første par dagene for noen. Synes egentlig ikke det er så bra når det skjer ved hver eneste lansering, men det er kanskje ikke realistisk å forvente noe annet.

 

 

Er ikke lett å være størst.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor face-hunter får så mye pes. Er det noe som er kreft i hearthstone, er det patron-warrior.

Grunnen til at face hunter får så mye velfortjent drit kastet etter seg, er fordi decket KUN er basert på å legge ned det du trekker og gå FACE. Null taktikk, null interaksjon med noe som helst annet enn face face face. Det er utrolig frustrerende å spille mot, fordi det eneste du kan gjøre er å prøve å demme opp for stormen av skrot de hiver på bordet. Effektive trades hjelper ikke fordi det meste har charge og har således allerede gjort nytten sin når du dreper det. Og hvis du rekker å bygge deg opp et overtak på bordet har du som regel lite hp igjen og maks 2 taunts. Unleash + ugle og du er dau innen etpar runder allikevel. 

 

Den eneste måten å effektivt kontre decket er ved å lage et deck som suger mot stort sett alt annet, og da kommer du ikke langt på ladder allikevel.

 

Patron warrior er ikke på langt nær så plagsom som face hunter. De er langt mer avhengige av hva de trekker og bruker vesentlig lengre tid på å drepe deg. Ja de har mulighet for mye skade direkte fra hånda men det skjer sjelden før tidligst runde 8, der face hunter har slått hodet i tastaturet og drept deg på runde 6...

 

Skjønner ikke hvorfor folk føler behov for å kritisere hva andre spillere velger å spille. Selv spiller jeg alle klasser med selvbygde decks. Jeg vil aldri komme opp i Legendary rank, men jeg har det tålelig morsomt. Hvis noen foretrekker å spille en deck de vinner lett med, så må de få lov til det om det er det som appellerer til dem.

Jeg kritiserer de som på død og liv skal spille OP meta deck i CASUAL mode. Denne modusen gir ingen belønning utover fullføring av quest, og burde derfor være stedet der man kan teste ut nye ting eller gimmick deck. De som spiller casual med full handlock, face hunter, tempo mage osv kan heller hute seg tilbake til vinduet og fortsette å slikke på det...

Lenke til kommentar

Å spille Face/Aggro deck i casual mode synes jeg også er stusselig. I ranked derimot er alt lov. Akkurat nå treffer jeg haugevis av folk med den nye Aggro Paladin. Som svar spikket jeg sammen et anti-aggro Priest deck, og jeg vinner med god margin. Etter min mening så bør man bruke decks som passer til metaen. Ingen deck er OP (utenom Patron).

Lenke til kommentar

Å spille Face/Aggro deck i casual mode synes jeg også er stusselig. I ranked derimot er alt lov. Akkurat nå treffer jeg haugevis av folk med den nye Aggro Paladin. Som svar spikket jeg sammen et anti-aggro Priest deck, og jeg vinner med god margin. Etter min mening så bør man bruke decks som passer til metaen. Ingen deck er OP (utenom Patron).

Da er vi enige. Det er lov til å bruke alle midler for å vinne i ranked, det er meta som bestemmer hva som er OP. 

 

Har selv laget meg et dragedeck med priest og det har fungert ganske allright hittil. Chillmaw er jo som skapt for å motstå patron (tror jeg da, har aldri møtt dem)!

Lenke til kommentar

Jeg har alltid spillt arena for å få nye kort, nå er det 1/3 sjans for ny kortpakke noe som gjør det utelukket å spille arena. Kjøpe kortpakke gjør jeg heller ikke. Sa da blir det å gjøre quests å så bruke gullet på adventures heller. Det kjøpte jeg alltid før, så her taper de jaffal penger på meg.

 

Får jeg spille det som om det ikke har vært en expansion nå da:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...