Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The dream is real :w00t:

 

post-258947-0-51622300-1412619882_thumb.png

 

Resten av decken bestod forøvrig av Archmage, Argent Commander, 2x Dread Infernal, Stormwind Champion og War Golem.

 

I tillegg var 1 av de 2 pakkene jeg fikk litt over snittet:

 

post-258947-0-75560800-1412620051_thumb.png

 

Målet var i utgangspunktet å fullføre to 60 gold quests for Warlock, men endte opp med å tjene hele 400 gold, 1 valgfri legendary, 1 valgfri epic, 1 valgfri common og 65 dust.

 

Today was a good day

Lenke til kommentar

Det var min første tanke også, men klarte å få mye value fra spelldamage. I tillegg fikk jeg Voidcaller + Dread Infernal tidlig i flere games. Zombie Chow var også hyggelig, og dukket opp tidlig i kanskje halvparten av matchene. Blood imp holdt seg også unna når han var uønsket.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt litt for mange kamper med total boardcontrol i end game, men hvor motstander klarer akkurat leathal med spells o.l.. Irritert.

Da foreslår jeg en liten justering i decken som gjør spells dyrere med for eksempel loatheb eller lignende. Er du mage så er counterspell fin.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt litt for mange kamper med total boardcontrol i end game, men hvor motstander klarer akkurat leathal med spells o.l.. Irritert.

 

Mange kalkulerer slikt, har gjort det selv flere ganger selvom det ser ut som at jeg blir rompekjørt.

Har ufattelig mange ganger fått "well played" mot meg så taper fyren når han ikke er klar over hvordan mage med mange spells fungerer.

Lenke til kommentar

Spilte mot min første bot i dag, i hvert fall som jeg har lagt merke til. En Warlock som spilte et Murlockdeck av noe slag. Selv så var jeg Shaman, og han klarte å få meg ned til 12hp før jeg klarte å stabilisere det hele. Litt merkelig spill til tider fra han, som feks å gi Shieldbearer(0/4 taunt) power overwhelming kun for å drepe en av mine totems.

Samtidig så skjønner jeg at de vinner kamper siden de bruker så himla lang tid på å gjøre runden ferdig. Kan tenke meg at mange conseder kun for å slippe å kaste bort tid.

Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg hatt litt for mange kamper med total boardcontrol i end game, men hvor motstander klarer akkurat leathal med spells o.l.. Irritert.

Mange kalkulerer slikt, har gjort det selv flere ganger selvom det ser ut som at jeg blir rompekjørt.

Har ufattelig mange ganger fått "well played" mot meg så taper fyren når han ikke er klar over hvordan mage med mange spells fungerer.

I dag var jeg på den "rette" siden. Jeg var mage og spilte mot en zoolock. Hadde lite hp igjen og ingen minions ute, mens han hadde fullt brett.

Fikk den sarkastiske "well played" og trodde vel jeg hadde tapt selv også, før jeg så løsningen.

Spilte min eneste minion på hånd og freeze all minions-spellen. Han kunne ikke gjøre noe med fullt bord. Neste runde ble 2x fireball, angripe med minion og fireblast; holdt akkurat :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig sånn at mage, rogue eller druid er best i arena?

Første gang jeg spilte priest i arena så var det den jeg kom lengst med etter å ha spilt nesten bare mage og druid.
Senere har jeg prøvd litt andre klasser. Virker som de andre klassene får litt bedre kort i draftingen.

Lenke til kommentar

Vel, sist jeg spilte Druid i arena så fikk jeg min første 0-3, så jeg vet ikke helt :wee:

Tror jeg fikk en Druid of the Claw og en Keeper ut av de gode kortene. Resten var mer eller mindre tragisk å spille med. Hadde jeg vært en bedre spiller kunne jeg sikkert gjort mer ut av draften, men det var skikkelige dårlige kort å velge mellom.

Likevel så foretrekker jeg klasser i arena som kan gjøre skade på minions med hero power.

Lenke til kommentar

Er det virkelig sånn at mage, rogue eller druid er best i arena?

 

Første gang jeg spilte priest i arena så var det den jeg kom lengst med etter å ha spilt nesten bare mage og druid.

Senere har jeg prøvd litt andre klasser. Virker som de andre klassene får litt bedre kort i draftingen.

 

Personlig liker jeg beste mage, paladin og priest i arena (kanskje shaman på 4.). Liker minste warlock og hunter, så er de resterende kanskje midt i mellom?

 

AtW

Lenke til kommentar

Paladin og mage er vel rangert som best i Arena. Priest og lock er generelt rangert dårlig, pga Heroskill.

 

Warlock har jo et av de beste heroskillsene, om det gikk etter det burde jo sånn som warrior vært suverent dårligst, og det er hero-skill som gjør priest så seig i arene, ofte relativt lange matcher med en god deal minions og "tradisjonell combat" og mindre removal, med priest varer og varer en minion.

 

Sjekket noen stats nå, priest har bedre stats i arena enn warlock, druid, warrior og hunter.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...