Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det, nei. Har spilt dette spillet i hundre, kanskje tusenvis av timer. Det er en smal pris å betale.

 

Spill med en single player campaign som varer i 8 timer koster jo 500 kroner.

 

Til sammenligning har jeg sikkert brukt 10,000+ på World of Warcraft. Jeg har aldri fått så mye underholdning for pengene mine noensinne.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det, nei. Har spilt dette spillet i hundre, kanskje tusenvis av timer. Det er en smal pris å betale.

 

Spill med en single player campaign som varer i 8 timer koster jo 500 kroner.

 

Til sammenligning har jeg sikkert brukt 10,000+ på World of Warcraft. Jeg har aldri fått så mye underholdning for pengene mine noensinne.

Helt enig med, jeg har sikkert svidd av et par 1000 jeg også, har ikke tid eller ork til å ginde. HS er også det eneste jeg spiller.

Paradokset nå er at det decket jeg gjør det best med er en superbillig aggromage uten legendarys og epics.

 

Spilte WOW fra 2005 til 2007 og gikk med myyyye penger der også, men pokker det var moro.

Endret av gaute14
Lenke til kommentar

Krangler ikke på at det er mange spill som koster mye, men som er verdt pengene. Spillte selv WoW, og har sunket en god del i WoT også og har mange tusen timer i disse spillene. Poenget med min kommentar var mer det at du så på en engangsinvestering på over 1000 kr som en liten investering, noe det nok ikke er for mange :)

Lenke til kommentar

Da kan du jo hvertfall få deg 1 ordentlig legendary :)

 

Edit: Seriøst, spilte arena nettop. Først fikk jeg opp at motstanderen ikke hadde connecta(som skjer fra tid til annen) så queue jeg igjen og jeg får det skiltet med "you have been disconnected" bla bla, så ut i windows hvor Battle.net sier at jeg ble disconnecta fordi det var lasta ned en update som krevde at jeg starta battle.net appen på nytt, så det gjør jeg. kommer inn i spillet også får jeg TAP på en kamp jeg ikke har vært inni i engang. FY FAEN for noe forbanna MØKK. Dritthelvete.

Endret av Hansoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig Nozdormu brukelig til noe? Fikk han i går i en pakke.

Fin mot deck som trekker mye kort og har mye effekter, spesielt hvis du selv spiller et kjapt deck og tenker fort. 15 sekunder er så lang tid som lunta bruker på å brenne ned og du kan lett stresse motstander.

 

Eksempel: En priest som bruker cleric og circle of healing på 3+ minions vil nesten har brukt opp tiden sin bare på å trekke kort :p

Lenke til kommentar

Tydeligvis blitt elendig i spillet over natta :( Spiller mest arena og har hatt kanskje 5-6 wins i snitt, nå har jeg hatt 6-7 med bare 2-3-4 wins, og de to siste har jeg hatt 1 lusen win, med helt adekvate dekk, får se om jeg tar en pause, er ikke så spennende å spille constructed og med så mye loss, så går det ikke rundt med gull med arena alene. Eventuelt noen som har tips til noen litt annerledes deck som er litt artige å spille? Gjerne paladin, priest, druid eller shaman. Har ikke alt av kort, men har ganske mye og ca 7000 dust så kan vel alltids crafte noe om det frister.

 

AtW

Lenke til kommentar

Haha veldig morsom Arena kamp jeg hadde nå. Spilte mage, og hadde en kel thuzad ute. Som han kopierte. Jeg skulle egentlig mind control tech på han før han kopierte kel-thuzad, men glemte det.

 

Anyway, ente med at han drepte min kel thuzad mens jeg hadde duplicate secret ute, i tillegg så brukte jeg mind control tech og gullet og fikk min tilbake! Så jeg hadde 3 stykker.

 

Ente med opp at til slutt så fikk jeg lagt ned på en mirror shield mens jeg hadde 2stykk kel thuzad ute, dobbele minions når han drepte de :D

 

 

(den andre er gjemt bakom mouseoveren..)

 

bm90bFhR.jpeg

Endret av Grizzler
Lenke til kommentar

Nerfet ikke Blizzard hunter for å forhindre at du kan bli drept på 1 runde selv om du har 20+ helse? Hvorfor gjør de da ikke noe med miracle rogue?

 

Satt og så på han day9 fyren litt i dag (en halvtime - 4 kamper) når han spilte en miracle rogue deck fra hyped, og fyren spiller dårlig. Det er åpenbart at han ikke har spilt miracle før og gjør som regel store feil i hver kamp. Gikk feks 3 runder på rad i en kamp hvor han ikke gjør noe som helst, ikke fordi han ikke har noen muligheter, men fordi han vil ha en saftig blade flurry. Når han får det til så er kampen allerede tapt, og det sier litt om hans ferdigheter som miracle rogue. Coiner ut en mob på runde 2 når han har Gadgetzan i hånda osv.

 

Og så kommer det 2 kamper, mot priest og mot shaman. Priesten har 27 helse igjen og day9 dreper han på 1 runde. Shamanen har 25 helse igjen, mens day9 da gjør 22 dmg. Kunne drept han om han ikke tabbet seg ut. Joda, har du Loatheb og spiller han på riktig tidspunkt så klarer du kanskje å unngå slikt, men hvor ofte skjer det da? Når en middelmådig spiller uten erfaring med decket han spiller med likevel kan gjøre opp mot 30 dmg på 1 runde, så er det nesten slikt man slutter å spille pga :wee:

Lenke til kommentar

Ja alle liker jo å spille noe som kan gjøre 25+ dmg på en enkelt runde, men det er jo kjipt å spille imot da. Og når du i tillegg må sitte og se på at roguen trekker halve kortstokken sin i samme slengen så er det en så kjip runde at det suger livskraften ut av meg i hvert fall :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...