Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få en grei oversikt over de mest populære dekkene i dagens meta her (sjekk ut hver klasse):

http://www.hearthpwn.com/

 

Men sånn generelt sett ville jeg anbefalt å crafte neutral legendaries siden du kan bruke de i flest dekk. Anbefaler The Black Knight. Eneste problemet er at han kun er god når meta er "Taunt-heavy". TBK vil dog alltid være svært populær i perioder, og kan brukes i svært mange dekk.

 

Et annet versatilt valg er Bloodmage Thalnos. Han er spesielt konge i Miracle rogue og Freeze mage, men dukker opp her og der i forskjellige dekk. Ikke den mest populære legendaryen akkurat nå, men han kommer nok tilbake med storm snart.

Lenke til kommentar

Har alltid likt å spille Handlock, men har aldri hatt Jaraxxus. Før jeg begynte på 5 oppdrags questen i dag, som hadde Warlock, tenkte jeg at det var på tide på crafte han. Inn i decket med han, og jeg tror jeg aldri har tapt mot så mye rart som i dag. Deathrattle i hytt og pine med Baron Rivendale, Kel Thuzad og alle mulige slags minions, Shaman med Windfury osv. Det høres kanskje ikke så merkelig ut, men jeg kan ikke huske å ha møtt så mye forskjellig på så kort tid før.

 

På det verste mot en Paladin så tror jeg at han hadde 2 Tirion, 4 Cairne og en Kel Thuzad. En meget morsom, men frustrerende dag i Hearthstone med andre ord.

 

Jeg får håpe Jaraxxus biter mer fra seg i tiden fremover.

Lenke til kommentar

Urk.. Prøvde lit arena igjen. 3 ganger 3-3. :/

Får jo bare skrotpicks. Og kronisk mangel på hardremoval. Så når jeg allerede har nok problemer med vanlig kvalitet kort, så er jeg jo direkte fucked når de dukker opp epics og legendaries. :p

 

En gang så klarte jeg å stalle 3 runder mot en Deathwing som allerede hadde wipet 3 halvstore creatures.

Det var kun fordi han hadde lite hp og måtte bruke Deathwing og sine andre creatures til å cleare board hver runde.

Det var selvsagt kroken på døra for min del når han Faceless Manipulator Deathwing. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Urk.. Prøvde lit arena igjen. 3 ganger 3-3. :/

Får jo bare skrotpicks. Og kronisk mangel på hardremoval. Så når jeg allerede har nok problemer med vanlig kvalitet kort, så er jeg jo direkte fucked når de dukker opp epics og legendaries. :p

 

En gang så klarte jeg å stalle 3 runder mot en Deathwing som allerede hadde wipet 3 halvstore creatures.

Det var kun fordi han hadde lite hp og måtte bruke Deathwing og sine andre creatures til å cleare board hver runde.

Det var selvsagt kroken på døra for min del når han Faceless Manipulator Deathwing. :p

 

Er ikke akkurat uvanlig å ikke ha har removal, warrior, har det ikke i det hele tatt (om du ikke regner execute), druids eneste er dritt, warlock sin er rare og paladin har ingen. Alt i alt kan man langt ifra regne med hard removal hvert game.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Urk.. Prøvde lit arena igjen. 3 ganger 3-3. :/

Får jo bare skrotpicks. Og kronisk mangel på hardremoval. Så når jeg allerede har nok problemer med vanlig kvalitet kort, så er jeg jo direkte fucked når de dukker opp epics og legendaries. :p

 

En gang så klarte jeg å stalle 3 runder mot en Deathwing som allerede hadde wipet 3 halvstore creatures.

Det var kun fordi han hadde lite hp og måtte bruke Deathwing og sine andre creatures til å cleare board hver runde.

Det var selvsagt kroken på døra for min del når han Faceless Manipulator Deathwing. :p

 

Er ikke akkurat uvanlig å ikke ha har removal, warrior, har det ikke i det hele tatt (om du ikke regner execute), druids eneste er dritt, warlock sin er rare og paladin har ingen. Alt i alt kan man langt ifra regne med hard removal hvert game.

 

AtW

 

Altså.. Jeg tenker selvsagt på klasser som har hardremoval, men som jeg ikke får opp som valg.

I tillegg så er det jo ganske gimped å velge Mage, men ikke få hverken Polymorph, Fireball eller Flamestrike.

 

Men jeg antar jeg må bli flinkere til å velge kort som er dårlige for å balansere manacurve fremfor å velge god kort jeg allerede har mange av av samme manacost.

Lenke til kommentar

Herregud så skada denne matchmakingen er da. Bare fordi jeg har vunnet de 3 første så møter jeg plutselig folk som er MYE bedre enn meg. Hvorfor det store hoppet? Kanskje vente med å matche folk med så mye bedre til en kommer opp på 6-7 wins kanskje?

 

Edit: Og seriøst, hvem spiller 2!! Mindcontrol da?

Nå husker jeg hvorfor jeg sluttet å spille arena. Kunne like gjerne spilt mot Zoo med en random gimmickdeck. Resultatet ville antageligvis vært bedre i matchene mot Zoo. :p

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig så var det min tur til å klare det! Hadde 9 som rekord tidligere, men har aldri vært i nærheten av det de siste månedene. Den ene kampen jeg tapte var mot en Rogue, men vant mot samme person noen kamper senere da vi møttes igjen :wee:

 

Ut av kortene som ikke kom med på bildet:

Sludge Belcher

Spectral Knight

Blizzard

Windfury Harpy

Flamestrike x2

post-17606-0-48953500-1415329376_thumb.png

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Herregud så skada denne matchmakingen er da. Bare fordi jeg har vunnet de 3 første så møter jeg plutselig folk som er MYE bedre enn meg. Hvorfor det store hoppet? Kanskje vente med å matche folk med så mye bedre til en kommer opp på 6-7 wins kanskje?

 

Edit: Og seriøst, hvem spiller 2!! Mindcontrol da?

Nå husker jeg hvorfor jeg sluttet å spille arena. Kunne like gjerne spilt mot Zoo med en random gimmickdeck. Resultatet ville antageligvis vært bedre i matchene mot Zoo. :p

Du blir matchet mot folk med samme antall wins som deg. Men du kan jo i teori møte et deck som går 12 wins allerede i runde 1..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...