Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Nei. Disenchanter ikke kort med mindre jeg har 2 av de. Jeg skal samle alle kort, uansett hvor dårlige de er.

 

Mangler bare 4 kort, om jeg husker riktig.

Hvilke mangler du?

(...)

 

Nozdormu

Tinkmaster Overspark

Gelbin Mekkatorque

Millhouse Manastorm

 

Men jeg har ikke spilt Naxxramas enda, så mangler jo tekninsk sett veldig mange av de kortene, men de er lette å få tak i. Skal kjøpe meg en laptop snart, så jeg får begynt å spilt igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Dette er decket jeg bruker, det er det samme som Trump (heartstone streamer) har brukt for å komme seg opp til rank 1 i sin free2play serie.

 

http://www.hearthpwn.com/deckbuilder/warlock#85:2;122:1;128:2;305:2;340:2;356:1;386:2;422:2;434:2;473:2;507:2;529:2;542:2;577:2;7738:2;7756:2;

 

Tror det skal være billigere å lage også.

 

 

Ditt koster 1080, mens mitt er 1280. Så det er litt billigere. Det er jo heller ikke noe problem å hente inspirasjon fra heartpwn decks, og gjøre små modifikasjoner slik at de passer til seg selv. Tenker da på kort man ikke har, eller at man rett og slett vil bruke noen andre kort fordi man mener de er bedre. Så man må aldri føle seg tvunget til å bruke et deck akkurat slik som det er satt opp på hearthpwn.

 

Alt er lov :) Jeg gikk for det decket fordi jeg nesten ikke hadde annet enn startkort, og det krevde minst :p Er et relativt morsomt deck å spille også, føler jeg har lært mye om spillet på kort tid. Har lyst til å lage meg et deathrattle deck med Priest, med Kel'Thuzad og Baron Rivendare + Stalagg og Feugen.

 

Drømmen er selvsagt å ha Stalagg eller Feugen død og den andre på bordet, legge ut rivendare og få tatt livet av Stalagg/Feugen = 2xThaddius :D

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er priest favoritten til deathrattle decks?

 

Ikke nødvendigvis favoritten, men soulpriest gir noen interessante komboer slik som å gjøre om Zombie chow sin 5 heal til 5 skade på motstander i stedet ;)

Stemmer, den har jeg fått smertelig erfare selv..

har dog ikke det kortet, så venter litt med den

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er priest favoritten til deathrattle decks?

Ikke nødvendigvis favoritten, men soulpriest gir noen interessante komboer slik som å gjøre om Zombie chow sin 5 heal til 5 skade på motstander i stedet ;)

Stemmer, den har jeg fått smertelig erfare selv..

har dog ikke det kortet, så venter litt med den

 

Mangler en del kort selv, crafter meg det når jeg får nok dust :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei. Disenchanter ikke kort med mindre jeg har 2 av de. Jeg skal samle alle kort, uansett hvor dårlige de er.

 

Mangler bare 4 kort, om jeg husker riktig.

Hvilke mangler du?

(...)

 

Nozdormu

Tinkmaster Overspark

Gelbin Mekkatorque

Millhouse Manastorm

 

Men jeg har ikke spilt Naxxramas enda, så mangler jo tekninsk sett veldig mange av de kortene, men de er lette å få tak i. Skal kjøpe meg en laptop snart, så jeg får begynt å spilt igjen.

 

Kan man få Gelbin fra random pack, eller må man bruke dust for å crafte han?

Lenke til kommentar

Hvorfor godta folk du ikke kjenner, big mistake bro. Jeg godtar aldri noen jeg ikke kjenner, never.

Er første steg på folk som mister account helt uten videre.

 

 

 

Litt elendig at man ikke kan rapportere folk som adder deg for å bære flame deg "f*** you priest noob. Lame ass sh*t , your momma.. " etc etc.

 

Jeg flamer aldri tilbake, men jeg trodde først at man kunne rapportere slikt, men det er ingen knapp for det..

Send dem følgende link:

http://kotaku.com/5938996/the-worst-internet-trolls-might-be-mentally-ill

 

 

Synes det er morsomt å høre hva de har å si, ok hvis det har vært en ok kamp så kan det være kjekt å diskutere litt.

 

Mister jo ikke kontoen om noen adder deg? Etter de flamer så sletter de deg etterpå uansett.

 

Takk for link, skal prøve å kjapp linke neste gang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...