Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Den har vi vel tatt før, ATW =) . Jeg ser ikke det slik, ikke de varianter jeg har spilt. Veldig mye mer valg å ta enn i andre decks jeg har spilt, samt mer planlegging.

 

Tja, "å nei jeg trakk ikke gadgeterian, gg" synes ikke jeg er spesielt moro. Å drive å tømme bordet for minions hele tiden er også i praksis å innskrenke valgmuligheter for begge spillere, det er i mine øyne essensen med dekcket, innskrenke valgmuligheten lenge nok til å få opp komboen.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg ser ikke decken som "Åh nei jeg trakk ikke gadetzan gg". Therein lies the difference antar jeg. Og ja, removal er absolutt en stor ting med decken. Det er en av tingene jeg liker. Denials.

 

Det er alltid mulig å vinne uten å trekke gadgetzan, men sjangsen er liten, og man må ha bra flaks. Det er et svært sentralt kort, ingen hadde spilt miracle om gadgetzan ikke fantes.

 

AtW

Lenke til kommentar

Duplicate er OP i arena. Kampene i arena varer som oftest lenger enn ladder, og arenadecks har langt flere store minions. Mage var allerede den mest valgte klassen i arena, nå har det bare blitt verre å spille mot mage, og jeg føler 1 av 3 kamper i arena er mot en mage.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Duplicate er OP i arena. Kampene i arena varer som oftest lenger enn ladder, og arenadecks har langt flere store minions. Mage var allerede den mest valgte klassen i arena, nå har det bare blitt verre å spille mot mage, og jeg føler 1 av 3 kamper i arena er mot en mage.

 

Duplicate er om ikke annet bedre i arena, også fordi det er mindre hard removal der, så man ikke får gjort om minionen til en frosk med taunt, og deretter drept.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Er vel dn som dør først, altså den lengst til venstre? Eller?

Minions dør i samme rekkefølge som de ble spilt ut på banen dersom flere dør samtidig med eks, flamestrike eller annen AOE-spell.

nei, aoe beveger seg fra venstre til høyre (for deg selv). Altså dør den til venstre først.

Lenke til kommentar

 

 

Er vel dn som dør først, altså den lengst til venstre? Eller?

Minions dør i samme rekkefølge som de ble spilt ut på banen dersom flere dør samtidig med eks, flamestrike eller annen AOE-spell.

nei, aoe beveger seg fra venstre til høyre (for deg selv). Altså dør den til venstre først.

 

Det er ikke riktig. Eksempel vil være en priest med en Dark Cultist (http://hearthstone.gamepedia.com/Dark_Cultist) som ligger lengst til venstre og en del andre minions. Hvis det du sier er riktig så vil Dark Cultist dø først, og dermed gi sin deathrattle buff til en av de andre. Dette skjer ikke, fordi minionen dør samtidig. Alternativ forklaring er eventuelt at rekkefølgen til skjer er:

 

1. Alle creeps dør

2. Deathrattles trigger

 

 

Dermed vil det ikke ha noe å si hvilke minions som dør først.

 

Når det gjelder minions som f.eks Sylvanas der deathrattle stjeler en minion av motstander så kan det være mye forvirring. Eksempel:

 

Sylvanas angriper Sylvanas og begge dør. Da vil den som ble lagt ned først, stjele minion først, deretter den andre. Det kan resultere i at en minion blir stjålet frem og tilbake.

Lenke til kommentar

 

Faen i helvette så anti-paladin folk er da! Satan i faenskap!

Gratulerer med ukas mest intelligente kommentar...

 

 

 

Takk. Fint at du bryr deg.

 

Hva var poenget med kommentaren din? Du slenger ut en setning med bannskap uten noe innhold eller mening, hva slags svar ønsket du på det? Det blir det samme som fjortisene som oppdaterer statusen sin på facebook med "drittdag" og fisker etter kommentarer og svar på den...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er vel dn som dør først, altså den lengst til venstre? Eller?

Minions dør i samme rekkefølge som de ble spilt ut på banen dersom flere dør samtidig med eks, flamestrike eller annen AOE-spell.
nei, aoe beveger seg fra venstre til høyre (for deg selv). Altså dør den til venstre først.

Det er ikke riktig. Eksempel vil være en priest med en Dark Cultist (http://hearthstone.gamepedia.com/Dark_Cultist) som ligger lengst til venstre og en del andre minions. Hvis det du sier er riktig så vil Dark Cultist dø først, og dermed gi sin deathrattle buff til en av de andre. Dette skjer ikke, fordi minionen dør samtidig. Alternativ forklaring er eventuelt at rekkefølgen til skjer er:

 

1. Alle creeps dør

2. Deathrattles trigger

 

 

Dermed vil det ikke ha noe å si hvilke minions som dør først.

 

Når det gjelder minions som f.eks Sylvanas der deathrattle stjeler en minion av motstander så kan det være mye forvirring. Eksempel:

 

Sylvanas angriper Sylvanas og begge dør. Da vil den som ble lagt ned først, stjele minion først, deretter den andre. Det kan resultere i at en minion blir stjålet frem og tilbake.

jo, det stemmer fordi vi snakker om duplicate, ikke deathrattle. Når det gjelder deathrattle så er det den spilles først som trigges først. Men når det kommer til duplicate så er det den som dør først og det er den lengst til venstre. Prøv det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...