Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

10 til 13 rank har lite å sei i det store bildet, utover di eiga personlige ære.

 

Har testa Kripp sin hipsterdeck (dog uten black knight, men rag i sloten, sidan eg ikkje har BK). Artig når ting fungerer, Ekstremt irriterande når decken butter deg i mot. At Kripp visstnok gikk 17-2 med decken har eg vanskelig å forstå. Men en artig deck og spele då det er litt meir finesse og kalkulasjonar. Miracle light. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk en rush deck i starten. Kjappe kamper og stor sjanse for å vinne. Jeg hadde en hunter daily og den med å spille billige minions, så lagde meg en deathrattle hunter og jeg skjønner godt hvorfor mange kaller denne klassen for ødelagt. Herregud så latterlig lett. All dmg går i trynet på motstanderen og han er som regel død før kampen får satt seg.

 

De få kampene jeg tapte var mot andre huntere, som da hadde en bedre åpningshånd. Når de kom foran så var det ikke mulig å hente de igjen.

Lenke til kommentar

Men det er så kjedelig... :/ venter heller et par dager.

 

Gikk forresten 0-3 i arena nettopp, møtte tre helt syke dekk. Forrige runden var 11-3.

 

Hearthstone liker meg ikke om dagen

 

Har gått 0-3 to ganger selv i min arena-karriere. Er alltid kjipt å gå 0-3, men bedre å spille arena og tape enn å bare bruke gold på packs :D

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående World Of Warcraft som jeg mener er veldig relevant til denne tråden.

 

Etter jeg startet med Hearthstone har jeg blitt veldig interessert i historien(lore'en) til WoW. Så vidt jeg har skjønt så er er jo HS basert på WoW karakterer. Vil det, i dere som spiller WoW sine øyne, være verdt å starte med WoW nå? Eller er det ingen vits? Jeg har fått med meg at det er en ny expansion-pack som kommer ut i disse dager. Hva mener dere?

Endret av Hansy93
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående World Of Warcraft som jeg mener er veldig relevant til denne tråden.

 

Etter jeg startet med Hearthstone har jeg blitt veldig interessert i historien(lore'en) til WoW. Så vidt jeg har skjønt så er er jo HS basert på WoW karakterer. Vil det, i dere som spiller WoW sine øyne, være verdt å starte med WoW nå? Eller er det ingen vits? Jeg har fått med meg at det er en ny expansion-pack som kommer ut i disse dager. Hva mener dere?

Er du interessert i Lore, ville jeg lest bøkene som er skrevet. Du får de på nett eller du kan kjøpe de på Outland. Jeg har lest alle bortsett fra den siste som er skrevet(War Crimes). Og ja, i WoW er det mye morsomme questlines, cinematics etc etc. Anbefales :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...