Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Priest Control og Warrior Control kontrer de nye hunterdeckene ganske bra. Med min Priest Control har jeg ihvertfall en 70/30 fordeling i favør meg. Sliter litt mot Control Warrior. Så om man har kortene, så tror jeg Control Warrior er ganske bra å gå for i disse dager.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lurt litt på, si man er dritgod i HS på EU account og vinner div turneringer så man kommer videre for å spille mot folk med US account, hvordan løses egentlig det? Får man en konto med alle korta? Eller må man da starte på nytt og farme?

Så vidt jeg har skjønt så må du farme. Sett blandt annet Trump har kjøpt enorme mengder kortpakker på nye kontoer(i andre regioner), men begrunnelse at han skal på en eller annen turnering.

 

 

 

Sitter på jobb nå, kan sjekke når jeg kommer hjem Gaute! :-)

Endret av Hansy93
Lenke til kommentar

Herregud for en dårlig hs dag for meg. Har en 5 win daily med paladin eller priest. Spiller jeg pala rush så møter jeg control som ofte klarer å ro det i land på slutten. Spiller jeg priest så møter jeg bare rush som har undertaker + coin + et eller annet med deathrattle og jeg er på etterskudd fra starten av. Nesten litt sjokkerende hvor mange som har undertaker og gnome i åpningshånden. Merkelig nok spiller mange av dem hunter hehe.

 

Fikk questen unnagjort til slutt, men hater sånne stang ut dager :hm: Får meg gi meg før jeg begynner å høre ut som reynad..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var vel en som testet det med hvem man møter. Det han konkluderte med var at Blizzard prøver alltid å få Win/Lose-ratio til å være 50 %. Så hvis man vinner for mye, så møter man sin klasses nemesis. Altså den klassen som du vil slite mest mot.

 

Dog det forsøket var sikkert ikke av de beste.Så må ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar

Var vel en som testet det med hvem man møter. Det han konkluderte med var at Blizzard prøver alltid å få Win/Lose-ratio til å være 50 %. Så hvis man vinner for mye, så møter man sin klasses nemesis. Altså den klassen som du vil slite mest mot.

 

Dog det forsøket var sikkert ikke av de beste.Så må ta det med en klype salt.

enhanced-buzz-17060-1291507474-6.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og så blir det jo veldig bekreftende hver gang man får en dårlig matchup, og man har en tendens til å glemme de gangene det går veien. Og for meg som er en helt middels spiller så passer det vel bra med gode og dårlige dager.

 

Håper uansett på nye kort snart, da kampene i ranked og arena føles identiske mesteparten av tiden. Møter stort sett det samme i ranked og spiller stort sett rundt flamestrike og annen board clear i arena :D Blir fort lei.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet det var sent i natt, men var det flere som fikk med seg de helt ville Harrison Jones topdeckene i den siste runden i går? Må innrømme jeg fikk hakeslepp.

 

Og hvem kan unngå å elske Ben Brode? :)

Ble for sent for de siste matchene, ligger klippene ute et sted?

 

 

Her er videoen! Se fra ca 8 timer og 18 min, anbefaler å se hele matchen, men Harrison Jones top-deckene skjer i de to siste rundene. Virkelig god underholdning!

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...