Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er batteriet? Ladetiden?

Kan ikke helt si, men batteriet kom med 64% ladet og jeg ladet det forsiktig via pcen som gir 500mah, og det tokk ca underkant av 1 time. Hadde jeg brukt samsung laderen på 2500mah så hadde den blæsta batteriet relativt raskt. Men batteritiden ser fortiden grei ut, den har bare blitt ladet ut 1 liten strek og er godt over halvparten igjen. Har brukt den masse, mye vibrering av varsler og tasting. Så kan seis at den ble brukt mer enn normalt lol :p

Er bare å gå for den, betalte 1040 kr + 38 kr administrasjonsgebyr ellerno på faktura fra deal.no. Skal bytte urverket på den til noe fancy, selvom den som er på den nå funker greit. Liker byggekvaliteten og den ser epic ut, allerede folk på jobben som skal ha seg en sånn pga meg :p

Lenke til kommentar

Blir stadig imponert av bluetoothen på Note 3. Har den koblet opp mot peltor hørselvern.

Rekkevidde på 30 meter, å 7 av de meterne har en ståldør og betongvegg imellom.

 

 

Anskaffet en laserskriver - Brother HL-2135W - Note 3 med App fra Brother - trådløst - Bluetooth - skriver ut et word dokument på 2 sider tekst og fotografi på en to tre fra Note 3 - perfekt tekst - meget god gråtone i bildene. :)

Lenke til kommentar

Dere som har klaget litt over signalkvalitet og slikt, når kjøpte dere mobilen? Har lest litt rundt og noen av forklaringene på problemene har vært av enheten har vært blant de første utgitte med noen startproblemer ved produksjonen.

 

EDIT: jeg ser jeg virker sikker i "min sak", noe jeg ikke er. Jeg retter det til at det er mulig at det er produksjonsfeil, ikke at det absolutt er det.

Endret av Ofstiguten
Lenke til kommentar

For de dette gjelder burde dermed få gratis service på dette?

Altså, jeg skal ikke si sikkert at det er produksjonfeil, det kan jeg ikke garantere. Men hvis det er det, så må jo Samsung få ordnet opp i det.

Ser at jeg feilformulerte meg i forrige post. Jeg vet ikke at det var det som var problemet, mer en mulig løsning.

Lenke til kommentar

Sammenlignet akkurat min Note 3 med en kompis som akkurat kjøpte seg en også. Min ble kjøpt ved utgivelse, og jeg har en helt annen radio firmware enn det han har. Vi har samme software og oppdateringer. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å skifte radio firmware på den før jeg klager til samsung.

Lenke til kommentar

Kjøpte samme dagen den kom ut i norge, og har ikke hatt noe problemer. 2g.3g.4g, wcdma/gsm funker knall prøvd med onecall/mycall/( telenor(networknorway), netcom 4g og chess. I oslo har jeg ikke opplevd problemer, bare vanelige som jeg alltid har hatt. Feks bussrute hvor jeg vet at jeg ikke får noe bra signal når den kjører forbi store byggninger osv og langd fra senderen. skifter fra 4G til h+ og 3g på de stedene som er antatt å være ræva.

Lenke til kommentar

Sammenlignet akkurat min Note 3 med en kompis som akkurat kjøpte seg en også. Min ble kjøpt ved utgivelse, og jeg har en helt annen radio firmware enn det han har. Vi har samme software og oppdateringer. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å skifte radio firmware på den før jeg klager til samsung.

Har aldri hatt en Samsung-mobil før. Er det mulig å installere radio firmware via programvarene Samsung har å tilby uten å roote (Kies etc)?

Lenke til kommentar

Kjøpte samme dagen den kom ut i norge, og har ikke hatt noe problemer. 2g.3g.4g, wcdma/gsm funker knall prøvd med onecall/mycall/( telenor(networknorway), netcom 4g og chess. I oslo har jeg ikke opplevd problemer, bare vanelige som jeg alltid har hatt. Feks bussrute hvor jeg vet at jeg ikke får noe bra signal når den kjører forbi store byggninger osv og langd fra senderen. skifter fra 4G til h+ og 3g på de stedene som er antatt å være ræva.

Hvilken radio er det du kjører på da?

 

Har aldri hatt en Samsung-mobil før. Er det mulig å installere radio firmware via programvarene Samsung har å tilby uten å roote (Kies etc)?

Er en stund siden jeg har gjort dette (HTC Hero) så vet ikke om rooting er nødvendig lenger, kanskje noen andre her kan svare på det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xRp8CQ0Q

KNOX problem på min SGN3.

 

Har ikke fått med meg at andre med SGN3 har opplevd samme "problem", men at folk med SGS4 har. Dette via tråden - Samsung Galaxy S4 - Diskuter. Se gjerne side 195.

 

Der har jeg lagt ut bilder og svar fra Samsung Support.

 

Men nå opplever jeg igjen nye KNOX problem.

 

Første gang kom fra KNOX Store.

 

Nå fra KNOX Notification Manager.

 

Sendte derfor i dag følgende til Samsung Support.; " - Hei! Jeg har tidligere tatt kontakt via dette system, vedrørende problem med KNOX Store. Jeg har da både forklart og lagt ved bilder. Nå har jeg nylig opplevd problem med KNOX Notification Manager. Legger ved bilder, som viser problem og hva jeg gjorde for å "løse" problem. Hva kan dette eller disse problem skyldes? Kan det være at det et problem med programvaren til KNOX eller med min SGN3? Opplever bl.a. på Amobil sitt forum at andre opplever samme problem, på sin SGS4. Jeg har ikke innstallert eller godkjent KNOX til min SGS4 og derfor ikke opplevd problemet på denne telefon.

 

Noen som har opplevd det samme eller kjenner til løsning ?

post-305765-0-28728000-1383913325_thumb.png

post-305765-0-49806600-1383913331_thumb.png

post-305765-0-05914900-1383913337_thumb.png

post-305765-0-30523300-1383913345_thumb.png

post-305765-0-99201100-1383913353_thumb.png

post-305765-0-94503200-1383913361_thumb.png

post-305765-0-12176700-1383913370_thumb.png

Lenke til kommentar

Er det egentlig dumt å kjøpe mobil nå som Samsung nesten sikkert lager 64-bit på neste S-generasjonen og da sikkert også på neste Note? Ryktene sier at Samsung lanserer "S5" allerede i januar, og da blir jeg litt skeptisk til å kjøpe en mobil som kommer til å være "utdatert" i forhold. (Tenker da å kjøpe Note 3)

Men samtidig så er jo Note 3 en fabelaktig mobil, og den blir ikke noe dårligere av at Samsung lanserer nye, men jeg er redd for manglende støtte hvis de velger å satse hardt på 64bit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...