Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har klaget litt over signalkvalitet og slikt, når kjøpte dere mobilen? Har lest litt rundt og noen av forklaringene på problemene har vært av enheten har vært blant de første utgitte med noen startproblemer ved produksjonen.

 

EDIT: jeg ser jeg virker sikker i "min sak", noe jeg ikke er. Jeg retter det til at det er mulig at det er produksjonsfeil, ikke at det absolutt er det.

Jeg har problemer med at signalet på min faller ut rett som det er. Ser ut som den sliter når den bytter mellom de forskjellige nettene. Kjøpte min ved lansering. Bruker Talkmore

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med at signalet på min faller ut rett som det er. Ser ut som den sliter når den bytter mellom de forskjellige nettene. Kjøpte min ved lansering. Bruker Talkmore

 

Jeg kommer til å sende min Note 3 til service etter jeg har kommet tilbake fra ferie. Det er så slitsom å surfe på nettet.

Lenke til kommentar

Det er veldig slitsomt! Jeg blir lettere sprø av det :p Det blir andre gangen min er på service. Første gang var det gleppe mellom rammen og skjermen + vinglete HJEM-knapp

Det med vinglete hjemknapp tror jeg faktisk er helt normalt. Alle jeg var å sjekket i butikk var slik i større eller mindre grad. På min er den riktignok ganske fast, men jeg klarer å lee på den hvis jeg prøver. Noen har problemer med at den setter seg fast, og slik skal den ikke være.
Lenke til kommentar

Virkelig fornøyd! Sitter noen ganger i sjokk for skjermen er så deilig og stor, og er veldig glad for å være tilbake igjen på Android fra WP8. Hadde en Aviv S i 5 måneder ca ?

 

Eneste kjedelige er stavekontrollen, mener den er litt vel aggressiv til å rette... Kan det endres eller er alternativet å skru av det hele?

Lenke til kommentar

Virkelig fornøyd! Sitter noen ganger i sjokk for skjermen er så deilig og stor, og er veldig glad for å være tilbake igjen på Android fra WP8. Hadde en Aviv S i 5 måneder ca

Eneste kjedelige er stavekontrollen, mener den er litt vel aggressiv til å rette... Kan det endres eller er alternativet å skru av det hele?

Om du holder inne knappen ved siden av sym nede til venstre får du opp innstillinger..her kan du slå av stavekontrollen

Lenke til kommentar

Hvordan føles baksiden av telefonen egentlig? Føles det som man tar på skinn eller det den vanlig plastikkfølelsen som har symbolisert Samsung de siste årene?

Jeg mener det er en mellomting. Man kjenner det er forskjell fra tidligere og litt mer "lærete", men likevel er plastikkfølelsen der. Forskjellen er i Note 3s favør og er en forbedring.

Lenke til kommentar

Hvordan føles baksiden av telefonen egentlig? Føles det som man tar på skinn eller det den vanlig plastikkfølelsen som har symbolisert Samsung de siste årene?

 

Hvite versjonen føles ut som vanelig plastikk, ingen god følelse hard plastikk, mens svarte versjonen er mye bedre og føles mer mykere og fakisk ut som skinn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...