Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Du er velkommen. Når det gjelder klokken. Denne finner du i innstillinger / Enhet / Låseskjerm / Alternativ for klokkewidget. Litt usikker på om man kan fjerne den helt. Jeg fikk det ikke til :$

Har en smule mistanke at det ikke lar seg gjøre. Men på Note 2 var det ikke problem. Men kan ikke finne den funksjonen på 3érn. Så muligheten var jo sette mindre skrift på den klokka. Så litt bedre ble det.

Da fungerte å skrive med S pennen for hånd. Takker og bukker for denne hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en smule mistanke at det ikke lar seg gjøre. Men på Note 2 var det ikke problem. Men kan ikke finne den funksjonen på 3érn. Så muligheten var jo sette mindre skrift på den klokka. Så litt bedre ble det.

Da fungerte å skrive med S pennen for hånd. Takker og bukker for denne hjelpen.

Se forrige svar ;) Jeg fant det ut til slutt :)

Lenke til kommentar

Se forrige svar ;) Jeg fant det ut til slutt :)

Takker deg for det. Fikk skjule klokka. Syns den ødelegger motivet som jeg har designet og ville ha det som skjermlås bakgrunn. Derfor var det også litt klokt å fjerne de appene som vises på skjermen etter ha låst opp enheten. Hos meg er det kun programmer som vises. Ellers begynner jeg å bli fornøyd med Note 3. Den er full av flotte funksjoner, som Kies og Smart Swich. Genialt kan man si.

Lenke til kommentar

 

Det er et problem med håndskrift via tastaturet. For å rette på dette, må du gå inn på Google Play. Søke på "Samsung Keyboard Note 3". Oppdater denne. Med en rask restart etter denne, så virker tastaturet igjen :) (Liten blemme ifra Samsung der)!

 

Jeg har ikke lagt det inn selv, men det ligger der på min...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt problemer med alle mine siste Samsung produkter ( Note 2, S4 og nå Note 3) hvor Android OS sluker batteri. Jeg har aldri klart å lokalisere problemet, men vet at en restart av telefonen vil løse problemet :) Pleier bare å ta en rask "restart" sånn annenhver dag :) Tar jo ikke mange sekundene med en Note 3 ;)

Lukk alle applikasjoner av og til hjelper. Hold hjemknappen inne til du får opp listen og lukk alle. Om dere har problemer med batteriet på Note3 bør dere sjekke om det evt skyldes en app. Min holder lenger enn noe anbet jeg har bortsett fra LG G2 og jeg synker sosiale medier og har push på 2 epost kontoer.

Lenke til kommentar

Det med "øyet" i menyen ser jeg ikke noe funksjon med, og heller ikke det med å vekke opp telefonen med å sveipe hånda over. Noen triks der?

Øyet sikrer at skjermen ikke slår seg av dersom du ser på telefonen. Veldig bra funksjon etter min mening. Ang håndflatebruk så kan du gå inn på innstilllinger og styring. Der finner du dette pluss mye annet du bør slå av om det ikke brukes.

Lenke til kommentar

Lukk alle applikasjoner av og til hjelper. Hold hjemknappen inne til du får opp listen og lukk alle. Om dere har problemer med batteriet på Note3 bør dere sjekke om det evt skyldes en app. Min holder lenger enn noe anbet jeg har bortsett fra LG G2 og jeg synker sosiale medier og har push på 2 epost kontoer.

Her snakker jeg om nye telefoner rett ut av esken, eller formaterte telefoner med ingen nedlastede applikasjoner. Dette kommer av en software-feil. Men har aldri funnet ut hvilken prosess som det gjelder ettersom det går mange prosesser under AndroidOS navnet i batteri analysen. Førsten så benyttet jeg meg av å avslutte alle løpende applikasjoner, men batteriet fortsatte å bli tømt av AndroidOS. Til slutt har jeg bare tatt en restart, problem løst! Nå skal det sies at det ikke skjer så ofte, men irriterende når det skjer!

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes dokument apper som synker mot Dropbox eller Evernote ? Tenker da spesielt på gratis apper. Noen erfaringer ved betalte apper ? Har ikke benyttet meg kjøpt apper via Google Play. Ellers er jeg veldig fornøyd med 3érn. Den fungerer som en liten pc, som man kan ta med når man er ute reiser. Eneste minusen er at den ikke har samme ladekontakt som SG Note 2. Så man må skaffe seg slik lader som man kan bruke i bil. Trolig er det man kan bruke mobilen med hdmi kabel siden det er ny kontakt plugg på den.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes dokument apper som synker mot Dropbox eller Evernote ? Tenker da spesielt på gratis apper. Noen erfaringer ved betalte apper ? Har ikke benyttet meg kjøpt apper via Google Play. Ellers er jeg veldig fornøyd med 3érn. Den fungerer som en liten pc, som man kan ta med når man er ute reiser. Eneste minusen er at den ikke har samme ladekontakt som SG Note 2. Så man må skaffe seg slik lader som man kan bruke i bil. Trolig er det man kan bruke mobilen med hdmi kabel siden det er ny kontakt plugg på den.

Polarised office 5 synkes mot Dropbox. Denne er gratis via Samsung aps. Du kan fortsatt bruke sg note 2 ladekabel, jeg bruker min sg s3 og sg good kabel til og lade via pc eller annet strøm greie. Det som er spesielt med den som fulgte med I pakka, er at det er USB 3.0 kontakt, som Gjør overføringer av data kjappere fra pc til mobile (dette fordrer at du har USB 3.0 påbegynt pcen også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...