Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la in CashBack skjemaet hos Acer i går, men jeg er litt usikker på om det ble registret korrekt.

Når jeg trykte på "send" knappen kom det ikke opp noen bekreftelse, jeg har heller ikke fått noe mail bekreftelse.

Er det noen som har lagt inn registreringen som kan bekrefte om man får en bekreftelse fra Acer når man har lagt inn registreringsskjemaet?

Lenke til kommentar

Jeg la in CashBack skjemaet hos Acer i går, men jeg er litt usikker på om det ble registret korrekt.

Når jeg trykte på "send" knappen kom det ikke opp noen bekreftelse, jeg har heller ikke fått noe mail bekreftelse.

Er det noen som har lagt inn registreringen som kan bekrefte om man får en bekreftelse fra Acer når man har lagt inn registreringsskjemaet?

Takk, vi har mottatt din søknad om tilbakebetaling.

 

Vennligst noter deg følgende kode: xx

this can be used to follow up your request onxxxDin søknad vil bli sendt til kundeservice. Hvis søknaden er i samsvar med kampanjens vilkår og betingelser vil du motta refusjonen innen 4-6 uker.

 

Med vennlig hilsen,

Acer

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, vi har mottatt din søknad om tilbakebetaling.

 

Vennligst noter deg følgende kode: xx

this can be used to follow up your request onxxxDin søknad vil bli sendt til kundeservice. Hvis søknaden er i samsvar med kampanjens vilkår og betingelser vil du motta refusjonen innen 4-6 uker.

 

Med vennlig hilsen,

Acer

Takk. :)

 

Da må jeg nok legge den inn en gang til.

Lenke til kommentar

Jeg la in CashBack skjemaet hos Acer i går, men jeg er litt usikker på om det ble registret korrekt.

Når jeg trykte på "send" knappen kom det ikke opp noen bekreftelse, jeg har heller ikke fått noe mail bekreftelse.

Er det noen som har lagt inn registreringen som kan bekrefte om man får en bekreftelse fra Acer når man har lagt inn registreringsskjemaet?

Bare å logge inn hos acer med epost og passord å sjekke:

https://eu-deals.acer.com/

Endret av Pc Lynet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte lørdag kveld, og fikk beskjed om at det var sendt mandag morgen. Riktignok spanderte jeg på 20 kr ekstra for å få ekspressfrakt, kanskje derfor det var så kjapt?

Regner med at det er på postkontoret her tirsdag, over 500 km fra Oslo.

 

Edit: Tirsdag morgen ankom den pakketerminalen i Stavanger, men får nok ikke hentet den i dag likevel da jeg må en hastetur på jobben til Nederland i dag.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...