Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

C7N:

 

Internet explorer (desktop varianten) er den som funker best så langt. touch på Firefox, Chrome, Sleipnir, Opera etc lægger fælt .

 

 

Er det noen her som sliter med å få registrert SN nummeret på cashback? Brosjan fikk feilmelding om at den ikke er riktig.

 

 

NTL0KED001 det er 0 istedenfor O på NTL0

 

sleit med det samme as

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke meninga at skjermen skal slå seg av når man trykker på "av/på" knappen på toppen? Får den aldri av på når jeg trykker, men å vekke den går fint.

 

Må manuelt velge charmsbar --> instillinger --> strøm --> dvalemodus for at skjermen skal slå seg av...

 

 

Det er feil med innstillingen fant jeg ut

 

Gå til Control Panel -> Power Options -> Choose what the power button does.

 

Der skal det stå sleep. Men velg "Do Nothing" så "save changes".

 

Velg så igjen "sleep" og "save changes"

 

Nå skal skjermen slås av når du trykker på das påwerbuttons!!!

Endret av luvotomy
Lenke til kommentar

Noen som vet om ett greit videoredigeringsprogram som man kan bruke på dette nettbrettet? Tenker da på ett som ikke stiller høyere krav enn specsa på w510.

 

Du kan jo teste noen av disse, Window Movie Maker f.eks:

 

http://www.techradar.com/news/software/applications/best-free-video-editing-software-9-top-programs-you-should-download-1136264

 

Ellers går det an å prøve Adobe Premiere Elements (gratis trial), specsa for den er vel akkurat på grensen.

Lenke til kommentar

Er det noen som har tips til om det er mulig å endre standard skjermtastatur, bortsett fra å velge delt modell?

Det ser uansett stygt ut og dekker halve skjermen.

På Android er det mange muligheter til å bytte eller tilpasse skjermtastatur, er det bare to på Win 8?

 

Under Windows Hjelpemiddel finnes det faktisk et bedre tastatur som kan skaleres, men dette må åpnes og lukkes manuelt.

Lenke til kommentar

Er det noen som har tips til om det er mulig å endre standard skjermtastatur, bortsett fra å velge delt modell?

Det ser uansett stygt ut og dekker halve skjermen.

På Android er det mange muligheter til å bytte eller tilpasse skjermtastatur, er det bare to på Win 8?

 

Under Windows Hjelpemiddel finnes det faktisk et bedre tastatur som kan skaleres, men dette må åpnes og lukkes manuelt.

Prøv Comfort on-screen keyboard. Det kommer opp automatisk i desktop modus.

Lenke til kommentar

Hm.

Kan man returnere brettet tilbake til lefdal om man har tatt av plasten? og søkt om cashback? om man evt kan ta cancel på cashback ellerno?

kjøpte det pga det var så billig at jeg måtte bare tilfelle jeg skulle få bruk for det.

men etter jeg har fått det så har jeg ikke akkurat sett behovet. eventuelt må man vel kanskje selge det. burde jo være mulig når lefdal fikk solgt de så fort :p

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar

Hm.

Kan man returnere brettet tilbake til lefdal om man har tatt av plasten? og søkt om cashback? om man evt kan ta cancel på cashback ellerno?

kjøpte det pga det var så billig at jeg måtte bare tilfelle jeg skulle få bruk for det.

men etter jeg har fått det så har jeg ikke akkurat sett behovet. eventuelt må man vel kanskje selge det. burde jo være mulig når lefdal fikk solgt de så fort :p

Du har 14 dager angrerett ved internetthandel av Elkjøp og Lefdal har du kjøpt W511 er du litt sent ute kjøpte du W510 helgen etter kan du returnere det å benytte angrefrist.

Lenke til kommentar

Du har 14 dager angrerett ved internetthandel av Elkjøp og Lefdal har du kjøpt W511 er du litt sent ute kjøpte du W510 helgen etter kan du returnere det å benytte angrefrist.

14 dager er generelt ved internettkjøp.

Hos lefdal og elkjøp har du 30 dager som vanlig, men de er pålagt å sende ut den 14 dagers fristen.

 

Var å leverte tilbake mitt i lefdal butikk nå, fikk ikke tilbake for frakt, men det så jeg ikke før jeg hadde forlatt butikken, så samme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...