Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan det er med dere, men nettbrettet ligger og støver her. Ser ikke helt vitsen å bruke windows 8 tablet da jeg bruker android til så og si alt -_-

Motsatt her, liker tab`en bedre enn tab med android. Har tf300 og galaxy tab 2 7.0. Android på nettbrett går for tregt syns jeg.

Er fornøyd med denne, går ganske smooth å surfe med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Andre som har problemer med å åpne faceook app i metro? Får beskejd om at appen ikke kan åpnes og at løsningen skal finnes i Store men det gjør den ikke. Ved å høyreklikke appen så får jeg heller ikke mulighet for å avinstallere den slik at jeg kan installere på nytt.

 

Andre med dette problemet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest medlem-169651

Etter nesten ett års bruk, hva synes dere nå om nettbrettet?

 

Batteritiden er bra, syns jeg, ,em skjermen kunne gjerne vært litt mer følsom. Trykker oft 2 og 3 ganger før den registrerer noe. Men så forventet jeg ikke så mye heller da, det er jo tross alt Acer. Men for 995 kr var den et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Bruker min titt å ofte. Formaterte den for noen uker siden og den ble merkbart raskere av det.

Veldig fornøyd. Samme er dama og fattern som bruker sin daglig.

 

Edit: har ikke merket noe problem med responsen på skjermen. Fungerer utmerket her.

Du har lakt inn siste version av driverne? Da flashes firmwarn til digitizern og det vil kansje hjelpe.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Bruker min stadig vekk, gjerne til å lese avisa i sofaen, eller sorfe på varandaen.

Er fremdeles superfornøyd, konge brett og Windows GUI-et er virkelig langt bedre en iOS og Androide. Spessielt splitscreen for apps.

 

Men jeg sliter litt med at metro internett explorer ofte zoomer for mye inn på websider uten at man kan zoome ut.

Lenke til kommentar

Har vært ekstremt godt fornøyd med min. Ingen problemer med trykkfølsomheten - eneste gangene den ikke registrerer er om den har noe litt tyngre den jobber med. Om jeg skulle ha noe å utsette på den må det være tastaturet, tastene må trykkes godt ned for at de skal registrere... men til prisen (og selv om jeg hadde betalt 2 eller 3x så mye) har jeg ikke noe å utsette. Batteritiden er helt vanvittig. Har hatt den med på turer med jobb en del ganger hvor jeg har brukt den i møter hele dagen, og til privat bruk på kvelden og det er ikke før på tredje dagen at jeg trenger å tenke på å lade (og stort sett greier den seg gjennom den og).

Lenke til kommentar

Jeg har vært veldig fornøyd med dette brettet men har i grunn brukt det lite da jeg har 4 andre også.

Bestemte meg for en sommeropprydding og solgte det i dag for 2000,- via Facebook :) Det er flere der ute som er int i brett med fullverdig Windows og 3G så for de som lar det støver ned anbefaler jeg å legge det ut for salg i stedet..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Da fikk jeg endelig tak i tastatur til den. Kjøpte en W510 på Finn med tastatur for 1300 kr. Beholder tastaturet til min W511 og selger W510. Gedigen batteritid når tastaturet er koblet til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...