Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/ACNTL0LED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w511-solv-hvit

 

Dette begynner jo å bli komisk dette brettet har fått strålende kritikker og er satt ned med 3600,-

 

Pris 1995,- hos Elkjøp i helgen med 1000,- tilbakebetaling av Acer hvis du kjøper det.

 

Det har også fullverdig Windows 8 med USB og Hdmi og ikke minst 3G jeg personelig har aldri sett et bedre kjøp løp å kjøp sier jeg bare..

Endret av Jada-jada
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det går an å bestille en i mitt navn og en i konas navn og likevel få 1000 tilbake for hver brett?Skjønte ikke helt det som står på siden deres

"Tilbudet gjelder kun for sluttbrukere (dvs. ikke for forhandlere eller fagfolk) med en maksimumsgrense på 1 krav per

kjøpte Acer Computer og per kunde (samme navn, samme adresse). "
Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å bestille en i mitt navn og en i konas navn og likevel få 1000 tilbake for hver brett?Skjønte ikke helt det som står på siden deres

"Tilbudet gjelder kun for sluttbrukere (dvs. ikke for forhandlere eller fagfolk) med en maksimumsgrense på 1 krav per

kjøpte Acer Computer og per kunde (samme navn, samme adresse). "

Kjøper du 2, så får du bare cashback på 1 av dem.

Om noen andre kjøper en til en annen adresse går det vel.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

er det bare meg som får "Acer Iconia 10.1" nettbrett W511 (sølv/hvit) er ikke tilgjengelig for collect@store

Du kan bestille den ved å velge en annen leveringsmetode" og så går det ikke ann å velge andrre leveringsalternativer og dermed ikke mulig å trykke på fortsett til kassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...