Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok folkens!, Jeg har et problem.

 

- Kjøper W511 på egen epost adresse og betaler med mitt visa kort.

- Registrerer meg på https://eu-deals.acer.com/ for cashback

- alt ser bra ut, skjema sendes inn og alt er tilsynelatende fint.

 

Helga etter: W510. Mora mi kjøper denne på egen epost adresse, egen lefdal konto og med faktura, kredittsjekk med eget personummer.

(Dette fordi vilkårene til acer sier kun en stk cashback per kunde)

- Mora mi registrerer ny acer konto på egen mail adresse, tlf nr osv (samme adresse ofc da vi bor i samme hus)

- Får melding "Beklager, du har allerede deltatt i dette tilbudet.", dette selv om ingenting er registrert.

 

tenker først at cashen i browseren kanskje henger igjen, men nei, prøver annen browser og samme problem

tenker så at det kan være noe i forbindelse med at vi har samme ip-adresse, kobler meg til før ruter og får tildelt ny ipadresse på laptopen min, samme problem.

 

Noen forslag?

 

Siterer noe av tidligere mail dialog med Lefdal:

 

 

Hei og takk for din henvendelse.

Jeg har sendt ut din kvittering på epost og sagt i fra til Payex angående fakturaen din. Vilkår for cashback kan du finne påwww.acer.com/no sine sider.
Jeg la også ved betingelsene i denne eposten. Tilbudet gjelder per kunde, slik at det skal gå fint å bestille til samme adresse.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag!
På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering.

Med vennlig hilsen
_______________
XX
Kundesenteret terms (1).pdf
Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det fulgte ikke med tastatur-dock på alle tastaturene. Det var dog noen heldige (inkludert meg) som fikk med tastatur. Jeg solgte mitt for 2000 kroner i går, så jeg vil ha et nytt. En skikkelig dock dog, ikke bare et tastatur som over. Det har jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...