Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo de har w510 på lager med tastatur.

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNTL0MED003/acer-iconia-10-1-barbar-pc-nettbrett-w510-solv-hvit

+50 på lager

 

er jo helt tydelig at de tømmer seg for disse modellene, så at det er så vil ikke akkurat si det er veldig usansynlig.

hva prisen eventuelt blir er en annen sak =)

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar

jo de har w510 på lager med tastatur.

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNTL0MED003/acer-iconia-10-1-barbar-pc-nettbrett-w510-solv-hvit

+50 på lager

 

er jo helt tydelig at de tømmer seg for disse modellene, så at det er så vil ikke akkurat si det er veldig usansynlig.

hva prisen eventuelt blir er en annen sak =)

Hmm fant ikke det under nettbrett men de kjører ikke et mega tilbud med lagerbeholdning 50+ uansett.

Lenke til kommentar

bestilte i helga fra lefdal(w510) og står fortsatt som reservert.

 

nå har jo først w511 vært på tilbud en helg, så w510 nå.

 

kanskje versjonene med tastatur til helga? :o

 

Ta kontakt med de på facebook (PM). Det er der du får hjelp har jeg erfart.. Svarer som regel iløpet av dagen, på timen har jeg også opplevd.

Lenke til kommentar

hva mener du med det?

de andre som har vært på tilbud nå har jo vært 100+ på lager.

Vel 100+ er max hva de oppgir i antall selv om de har 800. Har du sett et produkt de har der det står 200+? Når det står 50+ da har de mellom 50 og 100 noe som i seg selv er lite hvis de skal kjøre en mega kampanje som de har gjort med 511 og 510. Så ut i fra egenerfaring med ca 20 handler med Elkjøp og Lefdal bare det siste året så tviler jeg derfor av den grunn. En annen logisk sak vil jo være de som har kjøpt uten tastatur og har fortsatt angrerett heller vil ha med tastaturet ved et mega tilbud og returnerer sine brett kjøp forrige helg det tror jeg ikke de er dumme nok til å risikere tror du?

Lenke til kommentar

Bestilte midnatt lørdag, ble sendt søndag og fikk pakken igår.

 

Men når jeg setter opp brettet første gang så når den er ferdig så får jeg feil med en launcher, flere som har fått det?

 

Prøvde å gjenopprette flere ganger både fra disk og usb minne med komplett recovery som tok fem timer!!!!

 

Men merker at jeg syns at android funker bedre men digg å ha mulighet til å installere x86 programvare.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg oppklart i dag at jeg ikke vil få acer nettbrett i det hele tatt. Dette var de også tom for selv om jeg har fått beskjed om at det er sendt - to ganger.

 

Har fått tilbud om å få galaxy note 10.1 istedet, men det blir ikke sendt før 24. sept. tok ofc ikke det for god fisk etter alle feilene dems.så jeg gikk til nærmeste butikk som har note på lager for å høre om jeg kunne få et av de og så fikk butikken igjen av hovedlageret. Det skulle gå fint, men da måtte butikken først få penger av nettbutikken. gah. tar jo aldri slutte dette her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...