Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre her som opplever at mobilnettet faller ut en gang i mellom?

 

Blir gjerne borte i et halv minutt før det går på igjen. Kan det ha noe med simkortet å gjøre? Har OneCall, simkortet satt i en iPhone 4 før og er fra desember 2012. Verdt å bestille et nytt? Reinstallere android? Reklamere på telefonen?

 

Prøv å velge Telenor som standardnett. Da slipper du at telefonen veksler mellom OneCall og Telenor sitt nett. Høres mye ut med halvt minutt bortfall, men verdt et forsøk.
Lenke til kommentar

 

Andre her som opplever at mobilnettet faller ut en gang i mellom?

 

Blir gjerne borte i et halv minutt før det går på igjen. Kan det ha noe med simkortet å gjøre? Har OneCall, simkortet satt i en iPhone 4 før og er fra desember 2012. Verdt å bestille et nytt? Reinstallere android? Reklamere på telefonen?

 

Prøv å velge Telenor som standardnett. Da slipper du at telefonen veksler mellom OneCall og Telenor sitt nett. Høres mye ut med halvt minutt bortfall, men verdt et forsøk.
Opplever det samme selv, og eg har Telenor abb så da skulle ikke dette være løsningen.

 

Har vurdert å reklamere på det. Men vil se hvordan den oppfører seg litt over tid.

Lenke til kommentar

Jeg har satt min til å kun gå på Telenor sitt nett nå, så får se hvordan det går.

 

Hvordan er det hvis man reklamerer på det? Må den inn til service og masse styr da?

 

Jeg sendte min inn tre ganger før jeg fikk en ny, ørehøytalerne fungerte 1/3 av tiden og de oppdaget ikke feilen før den siste gangen selv om jeg hadde opptak av problemet fra dag en. Du må gjerne dokumentere feilen og sende den inn med telefonen. Det er mitt råd fra min egen erfaring, iallefall med Siba.

Lenke til kommentar

Joda, men det vil hvertfall vise tydelig hva som er problemet.

 

Nå nettopp hadde eg rødt kryss. Og den kom ikke tilbake. Ikke engang når eg søkte på nett og fant både 3g og 2g telenor hjalp det. Slo den av og på og vips.....

 

Så noe er fishy.

 

Eg kjøpte jo min gjennom telenor så om det er nettet eller telefonen er knekkende likegyldig.

 

Mens eg skriver faller den ut igjen og er borte i et halvt minutt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...