Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du gjør med telefonen. Uansett bør du levere den tilbake. Noe er galt med ditt eksemplar.

 

Jeg bruker den helt normalt til og fra jobb :p . Men for hver oppdatering nå så har det blitt mer og mer kødd. En annen ting som jeg klikker av er når jeg skriver på forum/nettet med mobilen. Da lever plassering av tekst sitt eget liv om jeg skal inn å redigere posten etc. Helt forjævlig ulogisk egentlig. Men chrome er jo bugget herifra og til helvette, så problemer ligger vel der. Men det er rett og slett den mest behagelig nettleseren jeg vet om på Android.

 

Ang. musikken jeg la innpå via Sony Bridge, så viser det seg at den faktisk aldri ble lagt over til telefonen. Fant den ihvertfall ikke med File Manager heller :huh:

 

EDIT: Lyden til headsettet kom etter litt av og på med blåtann :) Må ha skjedd noe surr med paringen der.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva er den beste metoden for å synce Outlook kalender(IMAP) med kalender på min Sony Xperia Z1?

Legg inn google sync på pc`en din og sync begge veier, så går det av seg selv. Du må ha en googlekonto, men du trenger ikke å bruke den til annet en kalender om du ikke vil. Så syncer du alt begge veier mot Outlook og mot G-kalender og alt blir oppdatert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Angrer som en liten hund på at jeg kjøpte denne mobilen. Fikk et sprekk i glasset 5 dager at jeg kjøpte mobilen, uten at jeg gjorde noe ekstremt som normalt sett skulle føre til sprekken. Fikk byttet LCD,noe som kostet meg kr 2 000. Har nettopp kommet fra ferie på Tenerife. Mobilen var ubrukelig i skarpt sollys. Så bare en svart skjerm. Tok et bilde av sønnen min i bassenget,mens han dykket. Jeg hadde mobilen 10 cm under vann i ca 5 sekunder. Etter det har ikke berøringsskjermen virket. Jeg får startet telefone. Når jeg trykker på kameraknappen, så tar den bilde. Det er bare berøringsskjermen som ikke virker. Ubrukelig med andre ord. Er det sånn at når skjermen byttes, så er ikke telefonen vanntett lenger? Fikk ingen info fra Kundeservice at så var tilfelle. Vet ikke om jeg orker en ny runde med reparasjon på telefonen. Har bestilt en Nokia Lumia 1520, og håper på bedre lykke nå.

Lenke til kommentar

Har ikke fått oppdateringen ennå, jeg heller. Det er best å holde utkikk etter den på dataen med telefonen koblet til. Der pleier den å komme først. Er det sånn at telefonoperatør har innvirkning på når den kommer? At f. eks de med Telenor ikke får den samtidig som de med Netcom?

 

Jeg har egentlig gledet meg til kitkat en stund nå, og tror jeg kommer til å bli litt skuffet egentlig. Vet ikke om det er så mye som er blitt oppgradert. Håper først og fremst på bedre kamera-algoritmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...