Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som har problemer med å koble sammen PC'en sin Spotify med Z1 Spotify appen?

 

Prøver å få lasta inn de lokale filene jeg har lagret på pcen (som er i Spotify spillelistene mine) inn på mobilen.

 

Har aldri hatt problemer med dette på min tidligere Oppo Find 5 og min iPad 3 :S

 

Ja, jeg kjører både appen på mobilen og progammet på pcen samtidig, men kommer ikke opp noe under 'Devices' på spotify.

 

:hm:

 

EDIT: Løste det ved å tillate Spotify i brannmuren. Var visst Windows 8 som var vrang

Endret av Sebbz
Lenke til kommentar

For de som lurer så kan jeg melde om at CyangogenMOD nightlies for Z1 nå er tilgjengelig. Ingen nevneverdige mangler eller feil og fungerer rett og slett meget bra :)

 

Hvordan er det å komme tilbake helt orginalt ? Vet ikke om jeg orker å kødde med denne telefonen egentlig, men i det siste har det vært mye kødd og bugs med den :p

Lenke til kommentar

 

For de som lurer så kan jeg melde om at CyangogenMOD nightlies for Z1 nå er tilgjengelig. Ingen nevneverdige mangler eller feil og fungerer rett og slett meget bra :)

 

Hvordan er det å komme tilbake helt orginalt ? Vet ikke om jeg orker å kødde med denne telefonen egentlig, men i det siste har det vært mye kødd og bugs med den :p

 

 

Nja, du har jo en del muligheter. Du kan jo ta backup av alt i recovery før du flasher noe nytt. Men du må uansett låse opp bootloaderen og teknisk sett blir telefonen aldri "helt original" igjen etter det, så svaret på spørsmålet ditt avhenger litt av hva du mener med spørsmålet :)

 

Men ja, selv om det var litt slit å få CM til å kjøre fint på Z1 så er det helt klart verdt det. Ble fort lei av bugga Sony-bloatware.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

 

 

For de som lurer så kan jeg melde om at CyangogenMOD nightlies for Z1 nå er tilgjengelig. Ingen nevneverdige mangler eller feil og fungerer rett og slett meget bra :)

 

Hvordan er det å komme tilbake helt orginalt ? Vet ikke om jeg orker å kødde med denne telefonen egentlig, men i det siste har det vært mye kødd og bugs med den :p

 

 

Nja, du har jo en del muligheter. Du kan jo ta backup av alt i recovery før du flasher noe nytt. Men du må uansett låse opp bootloaderen og teknisk sett blir telefonen aldri "helt original" igjen etter det, så svaret på spørsmålet ditt avhenger litt av hva du mener med spørsmålet :)

 

 

 

Nei det var vel akkurat det svarte jeg var ute etter, og mistenket :p Tor ikke jeg bryr meg med noe rooting av telefonen i denne omgang uansett. Får holde ut til neste iPhone.

Lenke til kommentar

 

 

 

For de som lurer så kan jeg melde om at CyangogenMOD nightlies for Z1 nå er tilgjengelig. Ingen nevneverdige mangler eller feil og fungerer rett og slett meget bra :)

 

Hvordan er det å komme tilbake helt orginalt ? Vet ikke om jeg orker å kødde med denne telefonen egentlig, men i det siste har det vært mye kødd og bugs med den :p

 

 

Nja, du har jo en del muligheter. Du kan jo ta backup av alt i recovery før du flasher noe nytt. Men du må uansett låse opp bootloaderen og teknisk sett blir telefonen aldri "helt original" igjen etter det, så svaret på spørsmålet ditt avhenger litt av hva du mener med spørsmålet :)

 

 

 

Nei det var vel akkurat det svarte jeg var ute etter, og mistenket :p Tor ikke jeg bryr meg med noe rooting av telefonen i denne omgang uansett. Får holde ut til neste iPhone.

 

 

Husk at rooting != unlock av bootloader ;)

Lenke til kommentar

Når man snakker om root. Er det beint fram på z1?

 

Men for å svare på spørsmålet, det er nå helt uproblematisk å låse opp bootloader, flashe kernel med Clockwork og dermed flashe ønsket ROM. Bare vær sikker på at du har nyeste firmware-oppdatering fra Sony slik at ikke TA-partisjonen blir wipet når du låser opp bootloaderen.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Slo på Hangouts for å teste denne som sms+mms. Det gikk like dårlig som siste. Kan ikke sende mms med noen applikasjoner. Deaktiverte Hangouts, som krasjer hele tide, men det hjelper ikke. Som sist må jeg nå resette.

 

Hangouts er så langt en ektremt buggete app. Ikke engang deaktivering fikser problemene den lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...