Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det ikke bare er meg som sliter riper i plastikkfilmen som ligger på skjermen. Jeg tok kontakt med Sony, og fikk følgende svar:

 

Thank you for contacting Sony Xperia™ Online Support.

Some consumers remove the Anti Shatter Film, which itself doesn´t void the warranty of the device. However, any physical or cosmetic damages to the display and/or the back cover where the ASF is removed will void the warranty.

As part of Sony Mobile's commitment to excellent customer service, we offer a wide variety of mobile products to suit your lifestyle. If you require more information, or have any other questions, please visit www.sonymobile.com.

Kind Regards,
Eliana



Sony Xperia US Customer Services

 

 

 

Lenke til kommentar

Nederste linja hvor man har knappen til alle programmene, meldinger, telefon osv er borte. Bruker Nova launcher. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake?

 

Edit: kanskje tulle litt mer med mobilen før jeg spør neste gang. Var bare å holde inne på hjemmeskjermen og få opp nova actions også toggle dock

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

4.4!!!!!?

Spør du om 4.4 eller sier du at du har fått det?

 

update center sier "den siste android programvaren fra sony er nå tilgjengelig"

 

oppdatering:

Etter oppdatering står det fortsatt at telefonen kjører jellybean 4.3

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Fantastisk. La innpå ett album nå, men ikke faen om Walkman dritten finner sangene?

Edit. Fy faen i helvete altså. Kobler meg opp med blåtann headsett, men lyden kommer ut møkka høytalerne på mobilen. Telefonen er jo helt mongo etter fabrikk resettingen i dag. Enda verre enn før. Dra til helvete

 

EDIT: Etter noen klassiske restarter roet det seg. Virket som om telefonen måtte "kjøre seg inn" etter fabrikk resttingen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...