Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter erfaring tåler mer, har du for vane å hive telefonene i bakken ? I såfall vil jeg anbefale galaxy xcover eller noe i den duren istedenfor.

Z1, som så mange andre telefoner, kan fort gå istykker dersom den treffer feil. Er nok forøvrig en grunn til at 70%+ av de man ser offentlig med iPhone har knust display ;-)

 

Men on topic.

Fremdeles meget fornøyd med telefonen. Batteritiden holder seg stabilt på en full dag med gjennomsnittlig+ bruk.

Magnetladeren fra docken funker ok, men savner selvsagt docken siden den 'fort' mister kontakt med bare magnetladingen :)

 

Rask som fy, og problemet med dekningsutfall har blitt langt mindre, virker som det er relatert til 4g/3g/2g switching sammen med store mengder trafikk ( Har gått over til å bruke wifi mye hjemme, først brukte jeg bare mobilnettet, da falt den ut usaklig ofte).

 

Bruker folk Xperia international keyboard, eller bruker folk swiftkey/annet keyboard på Z1'en forøvrig?

Lenke til kommentar

Er fan av tynn gjennomsiktig gummi caser,brukte det på iPhone 5 og den tok i mot alle fall med hell :) Kjører samme løsning på Z1 som faktisk, på en helt vanvittig lite sannsynlig måte landet med skjermen ned i det harde tregulvet på soverommet mitt... Det gikk fint og ingen skade skjedd :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope, ikke en sjangse ;)

Men den er vel ganske enkel å bare vippe av litt? Bygger den også litt foran slik at om man legger telefonen med skjermen ned mot borflate så berører ikke skjermen flaten? Det kan jo ofte være nok beskyttelse for skjermen i mange tilfeller.

 

Bruker selv en slik for min iphone.

 

Aprop usaklig kommentarer om å hive telefonen i bakken med vilje. Det er aldri derfor man mister den. Men én gang lobbet jeg min iPhone4 i gulvet for å vise desillusjonerte fandroids at det de sa ikke stemte. Den var da så gammel at jeg ikke brød meg om den knuste. Som vanlig ikke en skramme og sjokkerte bivånere måtte svelge ordene og spise hatten.

 

Selv har jeg aldri vært fanboy av hverken iphone eller droidphone, jeg kjøper det som gjør jobben best for meg når jeg trenger en telefon og nå ser det kanskje ut til å bli Z1.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, den er fleksibel sådan så det er ikke noe problem. Men det er likevel irriterende å måtte gjør det. Har ikkelyst å bruke USB-ladingen for mye heller, redd for å slite ut den vanntette luka:P Så går det vel tregere å lade den også.

 

Vurderer faktisk å skjære hull slik at jeg ihvetfall kan få kontakt med ledningen, har tatt denne ut av selve docking stasjonen etter tips fra brukere her inne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...