Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjennskap til magnet ladekabel forøvrig?
Jeg har sett et par på e-bay men de fleste av disse hadde fått 'dårlig' erfaring. Så derfor lurte jeg på om det var noen som kjenner til om dette blir solgt i norge?

Som eventuelt kunne sendt en PM med en link eller et navn til hvor dette kan anskaffes?

Prøver å google litt, men dersom jeg kan få hjelp til å gjøre det lettere hadde jeg satt stor pris på dette !;-)

 

Det gjelder da altså kabel med samme tilkobling som Docken benytter for å minske slitasje på USB lokket ettersom Copteren gjør den for tykk(og tynn) til å passe i dock, så trenger et alternativ :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er litt den jeg også sliter med. Ladedocken var jo helt perfekt men det at de ikke har tatt høyde for en 1-2mm tykk skjermbeskytter gjør meg litt trist. Er jo enten ikke sjangs, eller alt for mye å gå på. Klarte å få det til med en papirbit på baksiden for å 'etterfylle', men dette er også en litt for provisorisk løsning for min del ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som har kjennskap til magnet ladekabel forøvrig?

(...)

Det gjelder da altså kabel med samme tilkobling som Docken benytter for å minske slitasje på USB lokket ettersom Copteren gjør den for tykk(og tynn) til å passe i dock, så trenger et alternativ :)

 

Her er løsningen jeg benyttet meg av: http://forums.hardwarezone.com.sg/79317029-post159.html

Når du demonterer docken er det viktig å passe på at du skrur løs de to skruene som sitter under gummilisten bak i hvert hjørne. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har kjennskap til magnet ladekabel forøvrig?

Jeg har sett et par på e-bay men de fleste av disse hadde fått 'dårlig' erfaring. Så derfor lurte jeg på om det var noen som kjenner til om dette blir solgt i norge?

Som eventuelt kunne sendt en PM med en link eller et navn til hvor dette kan anskaffes?

Prøver å google litt, men dersom jeg kan få hjelp til å gjøre det lettere hadde jeg satt stor pris på dette !;-)

 

Det gjelder da altså kabel med samme tilkobling som Docken benytter for å minske slitasje på USB lokket ettersom Copteren gjør den for tykk(og tynn) til å passe i dock, så trenger et alternativ :)

du kan jo ta ut den som er i docken :)

Lenke til kommentar

Er dere fornøyde med Z1?

 

Min personlige mening er at denne telefonen gir et meget solid førsteinntrykk. Byggkvaliteten er veldig bra, og hele brukeropplevelsen er super. Har ikke fått testet ut kamera så mye som jeg ønsker enda, men etter min mening og mitt bruk er dette et bra mobilkamera. Det er mulig å få bedre, men z1 ligger oppe der blant de beste. At den er vanntett er og en hyggelig bonus. Er stor forskjell å holde i konas S4 og denne. S4 er en bra telefon det og, men du får et helt annet kvalitetsinntrykk av z1. Stort sett bare subjektive meninger her, men er strålende fornøyd så langt!

Lenke til kommentar

Lite tips til alle med telefonen. Last ned Box-appen (samme opplegg som Dropbox), registrer deg evt logg inn med eksisterende bruker. Du har nå fått 50 GB med gratis lagring der :) Slik jeg har forstått det, vil du beholde de 50 GB for alltid, og ikke bare en begrenset periode som det ofte er med Dropbox.

takk For tipset :D kan komme godt med når jeg starter på universitetet om 1,5 år. Da har nok Dropboxen jeg fikk når jeg kjøpte HTC one s gått ut for lengst :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...