Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott om du gir noen tilb.meldinger angående kameraet.

F eks i forhold til hva du har hatt før.

Jeg personlig prioriterer dette høyt (Har Nokia 808)

Men, er usikker på om Z1, eller Nokia 1020 kommer opp mot den.

Jeg er nok ikke like opptatt av kamera som deg, men hadde 808 selv også. For meg så er ikke z1 noe dårligere, men så har jeg ikke kjørt noen storstilt test av de 2 sammen heller. Det var nå ikke bare gull å grønne skoger med 808 heller husker jeg (å ser jeg fra gamle bilder)

Tipper du ikke blir skuffet her heller jeg :-)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Haha, aah altså! En av kattene mine har faktisk greid å flerre opp den Sony filmen som ligger på skjermen..og eg som faktisk har greid å holde den ømfintlige filmen 100% strøken også..satan. Heldigvis, ikke på skjermoverflaten,men over det sorte feltet nederst. Ser jo helt villt ut nå, 5 saftige merker etter en uheldig plassert kattepote...

 

Hvordan var det om man fjernet denne filmen selv? Ville ikke påvirke garantien på noe vis nei?

Lenke til kommentar

 

Hvis du gjør det, så ryker visst kameraet. Men roote kan du.

Veit at kameraet ryker, er egentlig en fix på dette jeg venter på. :) Har dog backup av TA partisjonen så er ingen krise hvis det ryker, blir fikset ved gjenoppretting av TA partisjonen hvis jeg skulle trenge kameraet ved en senere anledning. Holder på å oppdatere til .257 nå, fant en guide på XDA som bevarer root over update. :dribble:

Her er link om noen er interesserte:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=46642493#post46642493

Lenke til kommentar

Haha, aah altså! En av kattene mine har faktisk greid å flerre opp den Sony filmen som ligger på skjermen..og eg som faktisk har greid å holde den ømfintlige filmen 100% strøken også..satan. Heldigvis, ikke på skjermoverflaten,men over det sorte feltet nederst. Ser jo helt villt ut nå, 5 saftige merker etter en uheldig plassert kattepote...

 

Hvordan var det om man fjernet denne filmen selv? Ville ikke påvirke garantien på noe vis nei?

 

På min Xperia Z så tok jeg ei nål og pirket løs det ene hjørnet, så var det bare å dra av.

 

Anbefaler å gå for Spigen sitt glassbelegg glas.t, da du får oleofobisk belegg+beskyttelse.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

angreretten?

 

Har ikke vært så aktiv på telefonen etter oppdatering,så kan ikke svare deg :)

Er selvføligelig angreretten jeg tenker på her ja.

 

Har saumfart nettet de siste dager og oppdaget at forskjellen til lumia 1020 ikke er så veldig stor når det kommer til kamera, så helhetsmessig tror jeg nok Z1 vinner...kanskje også for meg

Lenke til kommentar

 

På min Xperia Z så tok jeg ei nål og pirket løs det ene hjørnet, så var det bare å dra av.

 

Anbefaler å gå for Spigen sitt glassbelegg glas.t, da du får oleofobisk belegg+beskyttelse.

Ja skal nok gjøre dette nå, er det kommet en versjon for Z1? Det glassbelegget tror jeg du viste meg her for en stund siden også, ser helt rått ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...