Gå til innhold

Kamptråd: North London Derby. 01.09. The Emirates


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes Jenkinson er allright på høyre? Synes han gjør en god innsats både offensivt og defensivt. Han har noen feilvalg i blant, men jeg er sikker på at han kommer til å bli fast inventar på høyre på sikt. Disse feilvalgene vil forsvinne med økt tillit og spilletid/erfaring. I tillegg blør han for drakta. Jeg har virkelig sansen for han!

 

Nå har Sagna gjort en god innsats i midtforsvaret de siste kampene, men på backen foretrekker jeg faktisk Jenks over Sagna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Jenkinson er allright på høyre? Synes han gjør en god innsats både offensivt og defensivt. Han har noen feilvalg i blant, men jeg er sikker på at han kommer til å bli fast inventar på høyre på sikt. Disse feilvalgene vil forsvinne med økt tillit og spilletid/erfaring. I tillegg blør han for drakta. Jeg har virkelig sansen for han!

 

Nå har Sagna gjort en god innsats i midtforsvaret de siste kampene, men på backen foretrekker jeg faktisk Jenks over Sagna.

 

I de kampene jeg har lagt merke til han så har han ikke vært all verden, men jeg ser ikke hver Arsenal-kamp for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...