Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

19 år bruker ikke deodorant


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du dusjer ofte, er flink med hygienen og ikke lukter så ser jeg ikke hva som skal være så skittent med å ikke bruke deo. Men som sagt over så kan man bli litt "immun" mot sin egen kroppslukt. Du kan jo spørre en du stoler på om h*n sin ærlige mening om du tør det.

Lenke til kommentar

 

hei.

 

er 19 år. bruker ikke deodorant. trener ofte. er jeg skitten?

 

Anonymous poster hash: c93a7...227

 

 

Nei, du er heller ren. Bruk minst mulig kosmetiske produkter selv om mange skumle stoffer er silt bort. Spesielt vil jeg fraråde antiperspiranter (de fleste produktene - hindrer svetting). Men jeg syns det kommer mye an på situasjonen, til festbruk blir noe annet enn det daglige.

 

Selv bruker jeg naturkosmetika fra Lavera Men Care, men ikke ofte. Jeg bruker også sparsomt med såpe som lett tærer på kroppens naturlige fettlag. Til vanlig er det ikke så nødvendig heller.

 

Mange gjør den feilen at de pøser på med deo-antiperspiranter, men har en tskjorte som stinker.

 

Men du kan jo spør noen om du lukter ubehagelig, men helt luktfri er det vel ikke naturlig å være?

Endret av Fjellvåken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...