Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg fikk også denne mailen idag. Mitt kort går ut 10/14, så det må være noe galt.

Prøver å finne frem til den chat'en jeg brukte sist gang jeg pratet med dem, men den er helt umulig å finne. Prøvde å ringe også, men den personen jeg fikk tak i var helt udugelig på engelsk så kom ingen vei.

 

UPDATE:

 

Da fikk jeg tak i MS Tyskland og det var en feil i systemet deres:

Martin P.: at 10:25:57
The email you received was sent accidentally by our system. Please ignore this email. The order will go through and the charge made as planned.

 

 

 

Ah, flott! Prøvde å få tak i Live Chat, men det er så bingo når linken er synlig. Satser på at alt går som det skal da, og at de trekker beløpet tidligst den 15. :)

Lenke til kommentar

Fikk den jeg også, men ser av kjøpsinformasjonen at jeg har brukt kredittkort som ikke er i nærheten av å gå ut på dato, så da gidder jeg vel ikke plage support med det. Noen som har spurt dem når konsollene sendes fra MS til folk i utlandet?

 

Pengene vil bli trekt den 15. og da begynner de å gjøre de klare for utsending. Så den ankommer på releasedatoen :) Hvertfall for de som har UPS dekning. Må UPS overføre pakken til posten kan det ta en uke ekstra. Noe som er ekstremt kjedelig om man bor litt øde...

Lenke til kommentar

 

Pengene vil bli trekt den 15. og da begynner de å gjøre de klare for utsending. Så den ankommer på releasedatoen :) Hvertfall for de som har UPS dekning. Må UPS overføre pakken til posten kan det ta en uke ekstra. Noe som er ekstremt kjedelig om man bor litt øde...

 

Hvor sikker er du på at pengene blir trukket den 15.? Hvis det stemmer får jeg inderlig håpe studielånet kommer den 14. (pleier vel å komme en dag før)... Jeg regner med UPS har dekning i Bergen.

Lenke til kommentar

 

Tja... Jeg vet ikke om det holder å gjøre det inne på xboxen. Jeg gjorde det på xbox.com...

 

Viktigste er vel at spillet fungerer. Regner med det skal gå greit å laste det ned på Xbox One også når jeg får den i hus.

Men, hva skjer når du skifter tilbake til Norge, vil de digitale nedlastningene slutte å funke?

Er vel kanskje tryggest å satse på disker inntill den blir lansert her i landet?.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Hvor høy toll er det faktisk om eg kjøper Ryse, Dead Rising og Bf4 på Xbox one fra Amazon uk? Pleier aldri å bestille fra utlandet så dette har eg null kunnskap om

 

Bestill med Import fee så betaler amazon alt :) Spillet kommer nok på rundt 550 kr per stk da :)

 

Bestilte 3 spill med det, og inkl frakt ble det 1500 cirkus

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Jeg la inn en ordre på XB1 med et Visa som gikk ut i forrige måned, og jeg har IKKE fått en slik mail.

 

Har siden lagt inn et nytt kort med 2016 som utgangsdato, så det skal nok gå bra.

 

Da burde du kontakte de å si ifra at du skal betale med det betalingsalternativet. Sånn at det ikke går skeis.

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

Bestill med Import fee så betaler amazon alt :) Spillet kommer nok på rundt 550 kr per stk da :)

 

Bestilte 3 spill med det, og inkl frakt ble det 1500 cirkus

 

Er import fee noe du legger til i ordren? Gjør meg fint lite å betale 1500-1700kr for 3 spill siden dette er alt eg skal kjøpe frem til release i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...