Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var xbox one og forza bestillt :).

Jeg sleit også med feilmeldinger ved bestillingen, men velg først paypal, så går siden etterpå automatisk tilbake til visa, hvor du kan velge ms kontoen din.

 

Ps.Tysk strømadapter er bare å plugge rett i veggen her, ikke sant?

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Da var xbox one og forza bestillt :).

Jeg sleit også med feilmeldinger ved bestillingen, men velg først paypal, så går siden etterpå automatisk tilbake til visa, hvor du kan velge ms kontoen din.

 

Ps.Tysk strømadapter er bare å plugge rett i veggen her, ikke sant?

Jepp samme type plugg i tyskland og norge :)

Lenke til kommentar

Da var xbox one og forza bestillt :).

Jeg sleit også med feilmeldinger ved bestillingen, men velg først paypal, så går siden etterpå automatisk tilbake til visa, hvor du kan velge ms kontoen din.

 

Ps.Tysk strømadapter er bare å plugge rett i veggen her, ikke sant?

Du bestilte vel ikke Forza på MS store Tyskland? Så at de tok 69.99 Euro for det, noe som er rundt 550kr :S

Lenke til kommentar

Noen flere som fikk denne beskjeden fra MS DE (etter litt google translate):

 

the following items you ordered are currently not available and were noted as additional delivery.
Product Name: Xbox ONE Day One + FIFA 14
Purchased Quantity: 1
Amount of the outstanding items: 1
Amount: € 399.99
We apologize for this delay. We are working on the fastest possible delivery of your order. All available items will be shipped immediately. As noted additional delivery items will be shipped separately as they become available. Your credit card will of course only be charged with the amount of nachzuliefernden article if the delivery is made.
Our customer support will commence within 48 hours of contact with you. If you need faster help for your subsequent delivery, please contact us. The order status, you can always check your account.

Vurderer da å heller reise til Tyskland og hente en maskin istedet for å bestille hvis det viser seg at de ikke får inn nok


EDIT: Nevermind, snakket med de i Tyskland nå, og de bekreftet at det kun var en standard e-mail siden produktet ikke er på lager og jeg kunne forvente konsollen ved release :)
Endret av Mojo Wangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer selv å bestille fra Tyskland, men da har jeg følgende spørsmål (bare for å oppsummere):

1.

Hvis jeg bestiller Xboxen fra Tyskland (MS-store) så er det den prisen som blir oppgitt som er den endelige prisen (ikke noe tull med toll o.l.)?

 

2.

 

Stikk-kontaktene er de samme? (Banalt spørsmål men må være sikker :p)

 

3.

Garantiene blir kortere, noen som har noen grunn til hvorfor?
Ikke bekymret selv for at maskinen skulle konke, blir jo uansett sendt til Tyskland skulle det være noe, og om det betyr at jeg må vente litt lengre så tjener jeg fortsatt på det i lengden med tanke på ventetid.
Skulle maskinen bli ødelagt etter, la oss si, 1 år eller noe slikt vil jeg uansett innen den tid ha mulighet til å kjøpe ny i Norge :)

 

4.

Dashbordet kan jeg sette som engelsk ikke sant?

5.

Når Xbox One omsider blir lansert i Norge, vil jeg da ha muligheten til å skaffe norsk dashbord på den jeg kjøpte i Tyskland?

Lenke til kommentar

1.

Tyske avgifter blir vel trukket fra og norske lagt til, og da skulle prisen være rett under 4000 kr om jeg har forstått folk her på forumet rett.

 

2.

Ja.

 

3.

Microsoft Norge tar seg av det, så det bør ikke være noe problem.

 

4.

Om konsollen blir lansert samtidig i England så skal du ifølge support kunne gjøre det.

 

5.

Ja, nok en gang ifølge support.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal man bestille er det vel bare å få det sendt poste restante til et postkontor i sverige og hente der ... Da slipper man toll. Pakk ut skiten før du kjører hjem og legg det sammen med andre datadeler og spill og si du har vært på LANparty i sverige om du blir stoppa :)

Eller bare få det på døra fra microsoft uten toll og frakt :)

Lenke til kommentar

Skal alle som forhåndsbestiller laste ned spillene digitalt i mellomtiden? Slik Microsoft driver på, så er jeg overrasket over at folk vil gjøre det. Det tok de ikke lang tid å stenge online-støtten til den orginale Xbox, og nå har de nylig stengt "Games for Windows Live" som var en digital løsning for PC spill. Blir ikke overrasket om de stenger Xbox 360 om et par år fra nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...