Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Hvor har det blitt av live chat hos MS Store Tyskland a?

 

Tenkte jeg skulle legge med en ekstra kontroll, får vel bare bestille en ordre til da. Gratis frakt såå

 

Samme lurer eg på, eg finner heller ikke igjen live chat. Finner ikke livechat på den engelske siden heller

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han jeg snakka med sa faktisk at det kom til å funke med norsk Visa. Selv er jeg veldig i tvil om det.

 

Uansett skal det være mulig å bruke noe sånn som https://www.gamepointsnow.com/xbox-live og da skal det gå an å kjøpe spill digitalt.

 

Ser de har COD Ghost combopakke for x360 og Xbone. Vil denne koden fungere på norsk gamertag? Har bestilt Xbox one fra coolshop, og fikk litt lyst til å spille litt COD mens jeg venter på maskinen. :)

 

 

Lenke til kommentar

 

Ser de har COD Ghost combopakke for x360 og Xbone. Vil denne koden fungere på norsk gamertag? Har bestilt Xbox one fra coolshop, og fikk litt lyst til å spille litt COD mens jeg venter på maskinen. :)

 

 

Ser ikke ut som det kommer til å fungere med et norsk gamertag dessverre.

 

''This code works on Gamertags registered to UK/France/Germany/Spain/Italy''

 

De har uansett en facebook side, så det går an å spørre de der.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som det kommer til å fungere med et norsk gamertag dessverre.

 

''This code works on Gamertags registered to UK/France/Germany/Spain/Italy''

 

De har uansett en facebook side, så det går an å spørre de der.

 

Så de landene var listet, men tenkte kanskje Norge lå under disse? Har sendt dem spørsmål på FB. Gidder ikke være forsøkskanin. ;)

 

Har ikke lyst til å kjøpe Ghost til kun X360 ettersom jeg får XBO om en måneds tid...

Lenke til kommentar

Vel, oppdater oss om du finner ut om det funker eller ikke :) Hadde også vært greit å fått svar fra de om kodene deres kommer til å funke på Xbox One i November for oss som importerer og bruker norsk gamertag.

 

Ja, da kan jeg bekrefte at koden virker. Men gamertagget må være registrert i England. Dette fikser man fort på xbox.com.

 

Så får man bare vente å se hva som skjer når XBO kommer i hus. Jeg lar ihvertfall gamertagget være registrert som engelsk en stund til. :)

Lenke til kommentar

 

Ja, da kan jeg bekrefte at koden virker. Men gamertagget må være registrert i England. Dette fikser man fort på xbox.com.

 

Så får man bare vente å se hva som skjer når XBO kommer i hus. Jeg lar ihvertfall gamertagget være registrert som engelsk en stund til. :)

Er det bare å skifte Location til England?

Lenke til kommentar

Fikk i dag e-post fra MS Store DE at de har registrert at bankkortet mitt (med utløpsdato i 2015) er utløpt. Har noen andre fått dette?

 

Jeg fikk også denne mailen idag. Mitt kort går ut 10/14, så det må være noe galt.

Prøver å finne frem til den chat'en jeg brukte sist gang jeg pratet med dem, men den er helt umulig å finne. Prøvde å ringe også, men den personen jeg fikk tak i var helt udugelig på engelsk så kom ingen vei.

 

UPDATE:

 

Da fikk jeg tak i MS Tyskland og det var en feil i systemet deres:

Martin P.: at 10:25:57
The email you received was sent accidentally by our system. Please ignore this email. The order will go through and the charge made as planned.
Endret av Mojo Wangen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...