Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilt også fra MS Store Tyskland her.

 

Litt usikker enda på hvor jeg skal ta spillene fra. Jeg vet ikke helt om jeg vil satse på at Dead Rising 3 kan lastes ned fra nettet på dag 1 (eller den dagen jeg har boksen i hus i november).

Valgte også nylig å kansellere PS4-ordren min for å heller fokusere på spilla jeg har igjen fra denne generasjon og Dead Rising 3 (av erfaring så spiller jeg som oftest et Dead Rising-spill konstant i en måned før jeg klarer å rive meg vekk fra det).

Fant ut at med bare Knack som spillet som interesserte meg med PS4 før i 2014 var det lite vitsen å bestille konsollen for et spill. Velger heller å bestille PS4`en ved lansering av Infamous: Second Son (kanskje bundle hvis det kommer da).

Lenke til kommentar

Noen som har en liste over steder (i Norge og Europa) man faktisk kan forhåndsbestille konsollen (som også da nødvendigvis sender til Norge)?

 

Bruk coolshop. Tror de fortsatt tar imot bestillinger. Bortsett fra det så var/er det MS Germany (bestilte selv derfra for lenge siden), men de er utsolgt. Kan banne på at det kommer noen maskiner på Ebay/Finn også, men da til en langt dyrere pris enn vanlig.

Lenke til kommentar

 

Bruk coolshop. Tror de fortsatt tar imot bestillinger. Bortsett fra det så var/er det MS Germany (bestilte selv derfra for lenge siden), men de er utsolgt. Kan banne på at det kommer noen maskiner på Ebay/Finn også, men da til en langt dyrere pris enn vanlig.

Coolshop er én butikk, men jeg er på utkikk etter en oversikt over hvilke butikker som har lagt ut pre-order. Er klar over både amazon og MS sine sjapper, men svært liten oversikt utover dette. :)

Lenke til kommentar

Snakket med MS Store DE i dag, skal tydeligvis ikke være problemer å bruke norsk visa på engelsk Marketplace ifølge de hvertfall.

 

 

 

One more question, can i use this credit card on the Xbox Live Marketplace this November even though i live in Norway?

Xbox One will not launch here until next year

So i'm wondering if i can still buy games digitally

Markus L.: at 17:43:35
Yes you can do that.

That is good, i have heard that you need to have a valid creditcard in the Region you have your Marketplace set to, in my case the UK

Markus L.: at 17:45:31
That's no problem. You can enter your credit card on the correct account.

Ok thank you

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ordreren alltid hatt den statusen her?

 

Xbox ONE Day One

Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
Menge: 1

Status: BackOrdered
Versenden
Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.

 

Altså "Status: Restbestilt Sendt"

 

Mulig jeg bare husker dårlig, men kan ikke huske at det har stått "Sendt" der tidligere under Restbestilt

Lenke til kommentar

Har ordreren alltid hatt den statusen her?

 

Xbox ONE Day One

Preis: 499,99 € inkl. MwSt.

Menge: 1

Status: BackOrdered
Versenden
Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.

 

Altså "Status: Restbestilt Sendt"

 

Mulig jeg bare husker dårlig, men kan ikke huske at det har stått "Sendt" der tidligere under Restbestilt

 

Det har stått det på min siden 15 August da eg bestilte

Lenke til kommentar

http://www.amazon.de/Xbox-One-Konsole-Limitierte-Edition/dp/B00CUGKF2A/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1383036840&sr=8-5&keywords=xbox+one+fifa

 

Noen som har bestilt denne? Eventuelt har noen erfaringer med å bestille fra amazon.de?

 

Det der er Day One Edition av XBox One hvor du får med Fifa 14 gratis (eller Forza om du ønsker i UK)

og denne er det vel ingen som har på lager såpass tett opp mot release.

 

Jeg bestilte denne fra MS Store i Tyskland

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...