Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Skal alle som forhåndsbestiller laste ned spillene digitalt i mellomtiden? Slik Microsoft driver på, så er jeg overrasket over at folk vil gjøre det. Det tok de ikke lang tid å stenge online-støtten til den orginale Xbox, og nå har de nylig stengt "Games for Windows Live" som var en digital løsning for PC spill. Blir ikke overrasket om de stenger Xbox 360 om et par år fra nå.

Finnes flere nettbutikker i Utlandet som sender spill som man kan be om å bli merket med gave. Sånser ikke problemet med å bestille noen spill fra utøandet frem til Xbox One har release i Norge. Hvis man allerede nå begynner å tenke på når Xbox One skal stenge lhe tjenesten har man problemer. Du tenker sånn men nå er du en av dem som er kjempe fan av Ps4 og hater Microsoft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal alle som forhåndsbestiller laste ned spillene digitalt i mellomtiden? Slik Microsoft driver på, så er jeg overrasket over at folk vil gjøre det. Det tok de ikke lang tid å stenge online-støtten til den orginale Xbox, og nå har de nylig stengt "Games for Windows Live" som var en digital løsning for PC spill. Blir ikke overrasket om de stenger Xbox 360 om et par år fra nå.

Jeg bestiller herfra:

 

http://www.videogamesplus.ca/

 

Bra side, merker verdi under 200 på pakkene de sender ut. Kan velge å betale med en gang eller når de blir sendt :)

Lenke til kommentar

De sender jo helt fra Canada :/ Blir lang leveringstid derfra tenker jeg.

 

Når det nærmer seg release kommer jeg til å planlegge hvor jeg skal bestille spillene fra, kan jo hende noen nordiske butikker importerer noen spill også.

Tar en uke :)

 

Og ja, coolshop.com jobber med å få sende ut spill til oss i norge også. De leverer til UK og skandinavia sånn til vanlig. Billig, og gratis frakt :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Eller bare få det på døra fra microsoft uten toll og frakt :)

 

 

Eller bare få det på døra fra microsoft uten toll og frakt :)

 

Får du lov til dette i november? Dvs bestille fra Tyskland og få det levert i Norge uten toll og moms?

 

Cluet er da å bruke paypalkonto ikke ikke bestille direkte med kredittkort?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

 

 

 

Får du lov til dette i november? Dvs bestille fra Tyskland og få det levert i Norge uten toll og moms?

 

Cluet er da å bruke paypalkonto ikke ikke bestille direkte med kredittkort?

Selvfølgelig, du betaler 399 euro for xbox one, 100 euro i MVA, og fri frakt fra Microsoft, som sender det fra lageret sitt i nederland. Akkurat som Apple gjør da man bestiller fra Apple.no

 

Store firmaer som leverer varer i flere land kan gjøre dette uten stopp i tollen. De klarerer alt sånt.

 

Spiller ingen rolle hvordan du betaler

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, du betaler 399 euro for xbox one, 100 euro i MVA, og fri frakt fra Microsoft, som sender det fra lageret sitt i nederland. Akkurat som Apple gjør da man bestiller fra Apple.no

 

Store firmaer som leverer varer i flere land kan gjøre dette uten stopp i tollen. De klarerer alt sånt.

 

Spiller ingen rolle hvordan du betaler

Burde ikke relevant info ligget på førstesiden i denne tråden og satt tråden som sticky inntil konsollen blir lansert her til lands?

 

Admin/Moderator! U fix?

Lenke til kommentar

Blir jo litt fristet til å bestille....men det er garantert at jeg kan logge inn med min Xbox Live konto? Men det er vel uvist om en kan kjøpe noe med et Norsk visa kort?

 

Ellers er resten plankekjøring etter hva jeg har forstått?

Språk er låst på gamertag'en, men nå er det ikke den som gjelder lenger. Nå er det konsollens språk, og det kan byttes når man og man kan få tilgang til hvilken marketplace man vil, men du må bruke et betalingsalternativ fra det respektive landet (bare å kjøpe prepaid visa elektronisk)

 

Og ja, du kan logge på din norske xbox live konto :)

Lenke til kommentar

Språk er låst på gamertag'en, men nå er det ikke den som gjelder lenger. Nå er det konsollens språk, og det kan byttes når man og man kan få tilgang til hvilken marketplace man vil, men du må bruke et betalingsalternativ fra det respektive landet (bare å kjøpe prepaid visa elektronisk)

 

Og ja, du kan logge på din norske xbox live konto :)

 

Ah ok, pokker altså...lurer på om jeg skal bestille eller vente. Frister jo veldig å bestille en maskin og et par spill...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakket med Coolshop nå og det er maskiner ifra England. Jeg spurte om det fulgte med noen overgang siden det er andre kurser og stikkontakter der. Det gjorde det ikke, men det er med kabel som passer her i Norge fikk jeg beskjed om.

 

Og det stemmer vel ikke? Hvorfor skal det ligge ved en kabel i engelske maskiner som passer i Norge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...