Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der fikk jeg mail fra MS Store om at jeg måtte dobbeltsjekke all info og at de begynner å gjøre klar ordrene på fredag :) Tipper nok de sender etter UPS sine leveringstider da som jeg postet over :)

 

De garanterer jo levering på release, så de bør holde det!

Jeg har ikke fått denne mailen. Bestilte min den 20.08 og på siden står status som restbestilt.

Andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Bestilte min 18.06, den står som BackOrdered, og har ikke mottatt noen andre mails enn den om utløpt bankkort.

 

Edit: Sært, datoen virket litt merkelig, og det er den norske konsollen som listes opp på den tyske storen for meg. Den tyske ordren er forsvunnet.

Endret av keungz
Lenke til kommentar

Bestilte min 18.06, den står som BackOrdered, og har ikke mottatt noen andre mails enn den om utløpt bankkort.

 

Edit: Sært, datoen virket litt merkelig, og det er den norske konsollen som listes opp på den tyske storen for meg. Den tyske ordren er forsvunnet.

Du bestilte vel på den tyske MS Store?! For det skal kun ligge day one ediiton på din historikk på den tyske siden, ikke norske..

Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte først på den norske storen (avbestiller den når jeg vet at jeg får den tyske). Hadde dog noen problemer med å få bestilt den tyske selv, men kontaktet Live Chat og han jeg snakket med la inn ordren for meg. Har sett den der tidligere, men har ikke vært innom nettsidene på mange måneder. Prøver å få tak i Live Chat igjen nå for å høre hva som har skjedd.

Endret av keungz
Lenke til kommentar

Hvilken side får dere tak i MS live chat i Tyskland? Snakker de Engelsk der?

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/DisplayHomePage Det er en chat link som popper opp øverst på siden der, litt til høyre. Den vises bare når de har folk tilgjengelig, så det er bare å sjekke innimellom.

 

Ellers kan du jo bare ringe den norske MS Store butikken (80062002)

Lenke til kommentar

Kan ikke dere som chatter med ms tyskland spørre hvorfor mange kunder ikke mottar mail samt hva restbestillt statusen betyr?.

Vi må vel ikke kontakte dem for å få konsollen?

Slapp av :) restbestilt betyr at de har en reservert for deg :)

 

Og sjekk spam for eposten :) jeg fikk heller ikke ordrebekreftelse da jeg bestilte. Så tror mail systemet dems er litt broken

 

VIKTIG: Alle må sørge for at de har nok cash på konto på fredag og at kortet som er valgt for bestillingen ikke har gått ut ! :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Da kom jeg etter å ha ventet ganske mange timer gjennom og fikk snakked med Martin på Live Chat. Slik jeg forstod det opplever de litt trøbbel med systemet deres og at det var derfor ordren min ikke ble vist på mitt kundeområde. Kan tenkes det også har noe med hvorfor utløpsdato-mailen ble sendt ut og hvorfor ikke alle har fått den andre mailen som er sendt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...