Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte min fra USA på Ebay i dag. 3000 kr + 300 kr i porto. Ingen moms eller tollgebyrer. Er bare å få avsender til å merke av gave, og sette en verdi på under 1000 kr.

Supert pris om den sklir rett igjennom i så tilfelle :) Da er det bare å få på plass en omformer med mindre det følger med en EU - type PSU!

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt sist de (ms store tyskland) hadde inne(slutten av November), som har fått noen form for bekreftelser at de får sin nå?

Jeg bestilte day one edition med fifa i slutten av November, men ser at det ikke er den som er inne nå, og versonen med fifa er en annen pris enn når jeg bestilte.

Endret av jlarssen
Lenke til kommentar

 

Får man sporingsnummer når den blir sendt?

 

Ja du får sporingsnummer til UPS. Og om det viser seg at UPS ikke leverer der du bor så tar Bring over og leverer. Da kan en bruke det samme sporingsnummeret på posten.no men en fjerner 0 ifra starten av sporingsnummeret.

 

Tror det var 0 i starten en fjernet..ble litt usikker her nå jeg...hmm

Lenke til kommentar

 

Ja du får sporingsnummer til UPS. Og om det viser seg at UPS ikke leverer der du bor så tar Bring over og leverer. Da kan en bruke det samme sporingsnummeret på posten.no men en fjerner 0 ifra starten av sporingsnummeret.

 

Tror det var 0 i starten en fjernet..ble litt usikker her nå jeg...hmm

Leverer bring på døra eller får en lapp og må hente den på posten?
Lenke til kommentar

Leverer bring på døra eller får en lapp og må hente den på posten?

 

Bring skal levere på døra. Men selv om jeg hadde notert ned mitt telefon nr når jeg bestilte så står ikke dette på sendings lappen. Ihvertfall ikke på min 2 pakker... Så den blir da levert til det nærmeste postkontor.

 

Kan anbefale å laste ned Posten sin app til iOS eller Android. Siden det ikke står noe telefon nr på pakken så får en ikke noen hente melding på sms. Da må en isåfall vente til dagen etterpå for hente melding i posten... Men med appen så får du melding om at pakken er på postkontoret og du får en hentekode.

Lenke til kommentar

Har bestilt to fra 30. november fra den tyske. Har ikke skjedde en dritt. Håper ikke vi må vente ekstra fordi vi bestilte day one edition.

Akkurat det jeg også sitter å lurer på. Kansje man ville fått den kjappere om man avbestilte den for å bestille den versonen som ligger ute for salg nå.

Lenke til kommentar

Akkurat det jeg også sitter å lurer på. Kansje man ville fått den kjappere om man avbestilte den for å bestille den versonen som ligger ute for salg nå.

Er det noen som har muligheter for å undersøke dette? Jeg er i 30 nov, ms store germany puljen jeg å!

 

 

Har vært i kontakt med ms store germany via chatten nå. Han jeg pratet med anbefalte å vente til mandag. Om vi ikke hørte noe da, så er det beste å bestille den som ligger ute nå

Endret av Mamb0
Lenke til kommentar

Jeg bestillte en nå ettersom MS Store Tyskland hadde noen med Fifa 14 inne. Noen som vet hvor jeg kan se bestillingen? Har fått mail med bekreftelse samt pengen er trekt, men finner ikke bestillingen noen sted. :p

 

Om noen er intressert i Fifa 14 bytter jeg det gjerne i noe annet. :)

Bestillingen skal ligge inne på kontoen din der. Du vil kunne spore pakken derifra på mandag når de sender den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...