Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt spill eller spilltilbehør fra Coolshop noen av de siste dagene/ukene? Ser de garanterer levering i mellom 3-5 dager hvis de har varen på lager. Stemmer dette? Veit jo det har vært mye useriøst fra dels side når det gjelder selve konsollen. Derfor jeg spør.

Det stemmer. De er 100% å stole på. Er bare konsollen det ble tull med pga antall maskiner de fikk inn

Lenke til kommentar

Snakket med kundeservice hos ms store tyskland nå om orderen jeg la inn på day one edition den 30.11. Det var ikke kommmet inn på lager ennå og kunne ikke si sikkert når den kom. Men sa at jeg kunne bytte til den versonen de har på lager nå for å være sikker på å få den før jul.Så den skulle bli sendt idag. :)

 

Jeg gjorde det samme. fikk beskjed om at day one mest sannsynlig ikke kom. Om det betyr før jul eller noen gang vet jeg ikke. Satser på å ha xbox til helgen nå hvert fall :D

Lenke til kommentar

Jeg skal en tur til Tyskland i Januar. Er det bare å løpe og kjøpe hvis de har den i en butikk ?

Dersom boxen tar kvelden senere, hvordan er det da med support ? Spiller det noen rolle om den er kjøpt i Norge eller Tyskland ?

 

Om den skulle ta kvelden senere tipper jeg det er mye tryggere å bestille fra Microsoft.

Noen som har bestilt spill eller spilltilbehør fra Coolshop noen av de siste dagene/ukene? Ser de garanterer levering i mellom 3-5 dager hvis de har varen på lager. Stemmer dette? Veit jo det har vært mye useriøst fra dels side når det gjelder selve konsollen. Derfor jeg spør.

 

De har rotet med selve konsollen. Ellers har jeg hatt rundt 50 problemfrie bestillinger i løpet av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...