Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Fikk bekreftelsen min nå nettopp jeg også!

 

Lurte på en ting. Bestilte min fra nettbutikken til Irland, noe som betyr at veggstøpselet ser litt annerledes ut.
Noen som veit om det bare går an å bytte ut selve strømkabelen til Xbox One med den jeg har fra Xbox 360. Altså ikke selve power adapteret, men kabelen inn mot veggen. Ser ut som de har samme plugg i selve power adapteret.

Det sparer meg evt. turen ned på Clas Ohlson for å kjøpe en overgang. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det registreres på ms sine sider uansett?

 

Det vet jeg ikke.

 

Med mindre ordren din er blitt endret til restnotert kommer de nok til å sende den i morgen.

 

Min Day One Edition ble endret ganske fort til restnotert når folk her på forumet fortalte at de fikk sin shippingbekreftelse.

Endret av GeneralKenobi
Lenke til kommentar

Fikk bekreftelsen min nå nettopp jeg også!

 

Lurte på en ting. Bestilte min fra nettbutikken til Irland, noe som betyr at veggstøpselet ser litt annerledes ut.

Noen som veit om det bare går an å bytte ut selve strømkabelen til Xbox One med den jeg har fra Xbox 360. Altså ikke selve power adapteret, men kabelen inn mot veggen. Ser ut som de har samme plugg i selve power adapteret.

Det sparer meg evt. turen ned på Clas Ohlson for å kjøpe en overgang. :)

Har vært nevnt her en rekke ganger, men ja - du trenger bare en helt standard "PC-strømledning". Også kalt IEC-plugg.

Lenke til kommentar

Har oversatt ms tyskland sine sider til norsk. Og på status står det bare edit?

Kjenner jeg er litt irritert på den løken på kundeservice som kunne fortelle meg at det ville bli sendt idag.

Om statusen ikke er oppdatert til backordered/restnotert i morgen har den mest sannsynlig enten blitt sendt i dag uten at du fikk bekreftelse eller blir sendt i morgen.

Lenke til kommentar

Om det blir sendt idag kommer den fort nok frem til Oslo, problemet er fra Oslo til Brønnøysund der jeg befinner meg. :huh:

 

Ah.. da blir det hakke værre.. Noen som vet når posten tar juleferie? Er den i Oslo i løpet av i morgen, så er det fortsatt muligheter antar jeg. Maks 2-3 døgn fra Oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...