Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har bare med å komme i morgen!!

Ikke umulig. Hadde samme melding som deg, men bruk sporingsnummer et på posten.no, bare ta bort første bokstav i nummeret :)

 

Var en gledelig følelse når jeg først ble skuffa av en dags forskyvning, for og så spore på posten og se at den skulle bli levert til rett dag likevel :D

Lenke til kommentar

Nei, du må ikke det med mindre du vil legge inn et VISA-kort for å kjøpe billige spill fra US marketplace.

 

Du mister ingenting når den har release i Norge, da hadde det blitt et veldig oppstyr siden MS allerede har sagt at det er helt trygt å importere for oss i Norge og andre land der XB1 ikke er blitt lansert enda.

Har ikke skiftet Visa, skiftet betaling på nettsiden til Paypal og det funket fint :)

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det er det ikke mulig å bestille Xbox One fra den franske, spanske, irske eller tyske MS store lenger. De som ikke har bestilt må nok vente til de får inn på lager igjen, og der står det nok mange allerede restnotert.

Ja, jeg bestilte fra den franske og da var det utsolgt alle andre steder. Jobbe jobbe jobbe, sove jobbe, jobbe sove frem til jeg får xboxen gitt. Så langt har alle planene mine gått rett i dass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...