Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den sendes nok ikke før på mandag tror jeg. Etter det avhenger det veldig av hvor du befinner deg i landet. Bor du i et område UPS har rute vil det ikke ta mange dagene tror jeg. Om derimot Bring skal levere varen videre fra UPS til deg så kan det ta en stund.

Bor i Østfold. Det er rett som det er at jeg ser UPS bilene kjøre rundt her + at UPS har hentet en defekt iPhone hos meg før. :)

Lenke til kommentar

Jeg bestillte en nå ettersom MS Store Tyskland hadde noen med Fifa 14 inne. Noen som vet hvor jeg kan se bestillingen? Har fått mail med bekreftelse samt pengen er trekt, men finner ikke bestillingen noen sted. :p

 

Om noen er intressert i Fifa 14 bytter jeg det gjerne i noe annet. :)

Jeg får COD ghosts når jeg får xboxen. Bytter gjerne til FIFA da, men vet ikke når jeg får den Dama påstår det er julegave så mulig ikke før i romjula.

Lenke til kommentar

 

Høres idiotisk ut å legge ut Day One Edition om den egentlig ikke er på lager.

 

De hadde den på lager, men det var nok flere som bestilte enn de hadde konsoller og fikk ikke gjort produktet utilgjengelig i nettbutikken i tide. Bestillingen ble da restnotert. Jeg antar dog at de som bestilte Day One Edition uten å få den sendt i forrige pulje vil bli tilbudt/tilsendt den vanlige utgaven.

Endret av GeneralKenobi
Lenke til kommentar

Har du UPS dekning får du den dagen etter :)

 

 

Om de sender på mandag, er de fremme på tirsdag eller onsdag ;)

 

 

Burde uansett være fremme før helga, det er tross alt Express levering.

 

 

Når jeg nå nettopp bestillte en til, så var det nå UPS standard service, ikke express slik som sist. Veit ikke om det tar veldig mye lengre tid, men det går sikkert noe saktere. Fikk dere andre fortsatt express når dere bestilte denne runden?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Når jeg nå nettopp bestillte en til, så var det nå UPS standard service, ikke express slik som sist. Veit ikke om det tar veldig mye lengre tid, men det går sikkert noe saktere. Fikk dere andre fortsatt express når dere bestilte denne runden?

 

Står alltid at det et standard, men det er express :) Bare vent til du får sporingen

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Så de nettopp hadde fått inn en del Xbox One bundla med Call of Duty: Ghosts eller FIFA 14, i hvertfall fra den Irske nettbuttiken. Kan vel kanskje lønne seg å hive seg rundt hvis man ønsker å få den før jul.

 

Kjørte på og bestilte en med Ghosts med en gang. Har egentlig ingen interesse av selve spillet, men de var utsolgt for de utgavene som ikke var bundla med spill. Håper jeg får den i løpet av uka uansett.

Lenke til kommentar

Snakket med kundeservice hos ms store tyskland nå om orderen jeg la inn på day one edition den 30.11. Det var ikke kommmet inn på lager ennå og kunne ikke si sikkert når den kom. Men sa at jeg kunne bytte til den versonen de har på lager nå for å være sikker på å få den før jul.Så den skulle bli sendt idag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...