Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Har et spørsmål, og håper noen kan komme med et bra svar siden jeg aldri får tak i kundeservice hos ms tyskland.

Den 30.11 var det mulig å bestille xbone day one edition + fifa 14, så jeg bestilte i full fart og pengene ble trekt fra min konto med en gang.

Men siden da har det ikke skjedd noe som helst, står at orderen vil bli behandlet.

Er det flere som bestilte da som har hørt noe?

Vil det komme inn flere first edition?

 

Kan hende det blir litt synsing, men det går bra. For nå har jeg null snøring. :/

Lenke til kommentar

Hei!

Har et spørsmål, og håper noen kan komme med et bra svar siden jeg aldri får tak i kundeservice hos ms tyskland.

Den 30.11 var det mulig å bestille xbone day one edition + fifa 14, så jeg bestilte i full fart og pengene ble trekt fra min konto med en gang.

Men siden da har det ikke skjedd noe som helst, står at orderen vil bli behandlet.

Er det flere som bestilte da som har hørt noe?

Vil det komme inn flere first edition?

 

Kan hende det blir litt synsing, men det går bra. For nå har jeg null snøring. :/

De sa til meg at 95% av bestillingene 30nov kommer i løpet av desember, mens de 5% fikk før, altså rett etter bestilling (jeg var en av de heldige). Dette har de sagt til meg ett par ganger Endret av olehenri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke lengre garanti om du bestiller fra Coolshop, ettersom du som Norsk statsborger må vente til konsollen har release i Norge før du kan bruke returservicen for Xbox One.

 

Så uansett om du bestiller fra Coolshop eller MS Store DE har du akkurat like lang garanti.

 

 

Ting går litt fort i svingene her. Det han sikter til er sikkert 5-års reklmasjonsrett for forbrukere nedfelt i "Lov om forbrukerkjøp" §27, 2. ledd.

Lenke til kommentar

 

 

Ting går litt fort i svingene her. Det han sikter til er sikkert 5-års reklmasjonsrett for forbrukere nedfelt i "Lov om forbrukerkjøp" §27, 2. ledd.

Cool-shop er forpliktet til å gi deg samme reklamasjonstid.

 

Men, dæven! De kan å ta seg betalt! Like greit å bestille fra Tyskland, da!

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Hei!

Har et spørsmål, og håper noen kan komme med et bra svar siden jeg aldri får tak i kundeservice hos ms tyskland.

Den 30.11 var det mulig å bestille xbone day one edition + fifa 14, så jeg bestilte i full fart og pengene ble trekt fra min konto med en gang.

Men siden da har det ikke skjedd noe som helst, står at orderen vil bli behandlet.

Er det flere som bestilte da som har hørt noe?

Vil det komme inn flere first edition?

 

Kan hende det blir litt synsing, men det går bra. For nå har jeg null snøring. :/

Bestilte samme pakke, samme dag som deg. Og jeg har heller ikke hørt noen ting. Har til og med fått pengene tilbake på konto! Men bestillingen er fortsatt gyldig inne på min profil på ms store tyskland sine nettsider.

Lenke til kommentar

Bestilte samme pakke, samme dag som deg. Og jeg har heller ikke hørt noen ting. Har til og med fått pengene tilbake på konto! Men bestillingen er fortsatt gyldig inne på min profil på ms store tyskland sine nettsider.

Fått pengene tilbake på konto jeg også nå. ?

Står at xbone er restnotert og orderen vil bli behandlet??

Kan og søke om retur om jeg ønsker det.

Så håper nå at orderen er aktiv og jeg får den før jul nå da. :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...