Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

 

Fikk selv beskjed om at den skal bli sent i dag. Bestilte også 13/12.

 

Edit: På chat altså, ikke noe ordrebekreftelse enda.

 

 

Men bestilte du tidlig eller sent på dagen? Jeg bestilte sånn i fire-fem tiden på ettermiddagen tror jeg.

 

Mala

 

Fra hvilken Microsoft store og hvilken bundle ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Men bestilte du tidlig eller sent på dagen? Jeg bestilte sånn i fire-fem tiden på ettermiddagen tror jeg.

 

Mala

 

Fra hvilken Microsoft store og hvilken bundle ?

 

Som han over meg her sier, de på chat har ikke peiling. Det er samme chat for mesteparten av Europa og de har ikke kontroll på noenting. Har fått feil svar oftere enn riktig fra de.

 

Bestilte FIFA Bundle (Ikke Day One) fra Tyskland midt på dagen. Det betyr dog ingenting siden hovedlageret for de fleste landene er i Eindhoven. Og produktet har hvert/er fortsatt mulig å bestille.

Lenke til kommentar

 

 

Men bestilte du tidlig eller sent på dagen? Jeg bestilte sånn i fire-fem tiden på ettermiddagen tror jeg.

 

Mala

 

Fra hvilken Microsoft store og hvilken bundle ?

 

Fra den tyske butikken, en helt vanlig utgave uten noe spill eller noe. Var vel den eneste som var på lager når jeg bestemte meg for en spontansbestilling :p

Lenke til kommentar

Der fikk jeg min også :) Det som er kjipt er at pga. en feil på sida så virket det som første forsøket mitt ikke gikk igjennom, så jeg endte opp med å bestille en gang til. Dermed så dukker det opp to bundler enda jeg ba de om å kansellere dagen etter. De har sendt meg en egen epost på denne orderen jeg skulle ha kansellert, samtidig med sendingsbekreftelsen. Litt småironisk. Noen som vet om det er mye styr å få sendt tilbake og få igjen pengene ?

Lenke til kommentar

Der fikk jeg min også :) Det som er kjipt er at pga. en feil på sida så virket det som første forsøket mitt ikke gikk igjennom, så jeg endte opp med å bestille en gang til. Dermed så dukker det opp to bundler enda jeg ba de om å kansellere dagen etter. De har sendt meg en egen epost på denne orderen jeg skulle ha kansellert, samtidig med sendingsbekreftelsen. Litt småironisk. Noen som vet om det er mye styr å få sendt tilbake og få igjen pengene ?

 

Eventuelt hvis du har penger til å ligge ut for den andre konsollen så kan du sikkert selge den her i Norge med fortjeneste.

Lenke til kommentar

Der fikk jeg min også :) Det som er kjipt er at pga. en feil på sida så virket det som første forsøket mitt ikke gikk igjennom, så jeg endte opp med å bestille en gang til. Dermed så dukker det opp to bundler enda jeg ba de om å kansellere dagen etter. De har sendt meg en egen epost på denne orderen jeg skulle ha kansellert, samtidig med sendingsbekreftelsen. Litt småironisk. Noen som vet om det er mye styr å få sendt tilbake og få igjen pengene ?

 

Bare selg den. Får lett 6500 kr for den :) Gleder du en nervøs sjel som ikke vil importere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...