Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene om at vi ikke får X1 til Norge før kanskje i oktover 2014 suger så hardt.

 

Jeg skal til New York i mars. Spekulerer på å plukke opp en da.

 

Er det noe spesielt jeg må tenke på mht. å handle en fra US?

Enda är att du behöver en annan strömkontakt mellan väggen och den stora klumpen. Men en sån kan du köpa på clas ohlson tex.

Lenke til kommentar

Ryktene om at vi ikke får X1 til Norge før kanskje i oktover 2014 suger så hardt.

 

Jeg skal til New York i mars. Spekulerer på å plukke opp en da.

 

Er det noe spesielt jeg må tenke på mht. å handle en fra US?

Du må ha en omformer ettersom de har 110v i veggen kontra våre 220V. Eller om du får tak i en EU-type strømforsyning til One, så er du good to go :) Det er altså ikke nok med en slik reiseadapter løsning på kabelen. Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for tips!

Hadde gitt opp å rekke det før jul, til jeg så denne. Leveringsgaranti innen jul dersom man bestiller innen 19 dec. står det. Bestilte med en gang! Kunne klart meg helt fint uten ghosts, men. (Noen som vil bytte cod ghosts mot forza/fifa/ryse?)

 

Det eneste jeg vil trenge er en standard pc strømkabel, og det vil funke?

Lenke til kommentar

Ser det er flere som venter på boxen sin fra ms store Tyskland. Men er det noen her som har fått noe som helst bekreftet? dato? garantert før jul/nyttår? Begynner å bli mektig lei...

Snakket med kundeservice igjen om orderen min som var bestillt den 30.11 og fikk beskjed om at den var planlagt og være til meg rundt den 16/17 desember. :)

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra den Irske butikken vil jeg meddele at når jeg snakket med MS kundeservice på chat i morges kunne de fortelle at den ikke var på lager og at de ikke visste når den ville være det.

 

Nå er det fullt mulig de tar feil, så ta posten min med en klype salt.

 

Dette gjelder da de som bestilte den som ble lagt ut på siden i går.

Endret av GeneralKenobi
Lenke til kommentar

Takk for tips!

Hadde gitt opp å rekke det før jul, til jeg så denne. Leveringsgaranti innen jul dersom man bestiller innen 19 dec. står det. Bestilte med en gang! Kunne klart meg helt fint uten ghosts, men. (Noen som vil bytte cod ghosts mot forza/fifa/ryse?)

 

Det eneste jeg vil trenge er en standard pc strømkabel, og det vil funke?

Har du fått den eller hørt noe om den er sendt enda?

Lenke til kommentar

 

Hvordan blir det med toll og mva når man bestiller fra Amazon US? Hva blir den endelige prisen?

De legger på en så kalt import fee deposit på total summen som er hva de tror det blir og for tolle når de tar med varen til Norge. Er fortollingen billigere en den summen Amazon har kommet frem til vil du få igjen penger. Jeg fikk min maskin i dag og har ikke trengt og betale noe ekstra. Totalt kom det på 4200kr :)

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra den Irske butikken vil jeg meddele at når jeg snakket med MS kundeservice på chat i morges kunne de fortelle at den ikke var på lager og at de ikke visste når den ville være det.

 

Nå er det fullt mulig de tar feil, så ta posten min med en klype salt.

 

Dette gjelder da de som bestilte den som ble lagt ut på siden i går.

 

Dette stemmer ikike. Jeg fikk akkurat shipping bekreftelse på ordren min fra I går :)

 

Rolf

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra den Irske butikken vil jeg meddele at når jeg snakket med MS kundeservice på chat i morges kunne de fortelle at den ikke var på lager og at de ikke visste når den ville være det.

 

Nå er det fullt mulig de tar feil, så ta posten min med en klype salt.

 

Dette gjelder da de som bestilte den som ble lagt ut på siden i går.

Till mig sa dom tidigare idag att dom inte skeppar boxen internationellt, utan bara i och på Irland. Två minuter senare startade en kompis en chat med dom som sa att det gick fint att skicka till Norge.

 

Får hoppas att du chattade med samma stolpskott som jag gjorde :)

Lenke til kommentar

Till mig sa dom tidigare idag att dom inte skeppar boxen internationellt, utan bara i och på Irland. Två minuter senare startade en kompis en chat med dom som sa att det gick fint att skicka till Norge.

 

Får hoppas att du chattade med samma stolpskott som jag gjorde :)

Jeg prata også med noen på chat for 1 time siden og da sa dem at den var inne på lager med leveringstid på 3-5 dager. Så jeg la inn en bestilling og nå står det "Out of stock", så forhåpentligvis fikk jeg den siste :)
Lenke til kommentar

 

Dette stemmer ikike. Jeg fikk akkurat shipping bekreftelse på ordren min fra I går :)

 

Rolf

 

Da kan vi egentlig konkludere med at de i chat ikke har peiling da. :)

 

Håper da at dette er en pulje med konsoller som har blitt sendt ut til de forskjellige landene slik at vi som har restnoterte ordre fra Tyskland, Frankrike osv. snart får vår ordrebekreftelse.

Lenke til kommentar

Jeg prata også med noen på chat for 1 time siden og da sa dem at den var inne på lager med leveringstid på 3-5 dager. Så jeg la inn en bestilling og nå står det "Out of stock", så forhåpentligvis fikk jeg den siste :)

Jag råkade också lägga beställning på en (till) förut. Ett par kompisar gjorde samma sak och dom har redan fått tracking number från DHL. Min står dock fortfarande i status "In process". Vi beställde alla ganska exakt samidigt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...