Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan får du bestillt? Jeg prøver meg på siden deres men får bare "Nicht vorrätig", som betyr "Ikke på lager"... :(

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100

Der fikk jeg bestilt iallefall. :)

 

Over til noe helt annet.

Heter du John Viggo? :)

Ja får virkelig håpe det :) Hvilket land sitt kundeservice pratet du med?

Den tyske.

Lenke til kommentar

Så deilig å endelig kan glede seg til å få en Xbox One igjen. Hadde helt mistet motet en stund. Dette blir topp.

 

Det er sikkert diskutert tidligere, men er det spesielle hensyn jeg må ta / noe spesielt jeg må tenke på nå som jeg har handlet en fra Tyskland? Får jeg handlet spill fra Xbox Live selv om jeg har en norsk live-konto?

Lenke til kommentar

Bestilte det samme idag på ms store tyskland. Han på kundeservice garanterte at jeg skulle ha den til jul da. :) Krysser fingrene for det. :xmas:

Ikke for å knuse noe håp men har hatt fortløpende kontakt med MS i Tyskland den siste uka og de har lovet meg at jeg skulle motta mine 2 kontrollere før jul (bestilt 11.des) men i dag var de veldig tvilende til at de ville klare det selv om de har de på lager så når jeg sa at jeg vurderte å bestille fra en annen side var de kjappe med det at jeg kunne jo bare avbestille fra dem... De lover og lover men de som sitter på livechat'n kommuniserer ikke med de på lageret så det er bare synsing og antakelser dessverre :(

 

Men håper jeg tar feil :)

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

jlarssen: Mulig det er jeg som har vondt for det men, hvor i alle dager finner du chat på den tyske siden ?

Om det er noen i kundeservice tilgjengelig, kommer det frem en link helt øverst og midt på siden. Til venstre for "kontakt" eller hva det står til dere. Har oversatt den..

Håper det gav mening og at du forstod det. :)

Lenke til kommentar

Om det er noen i kundeservice tilgjengelig, kommer det frem en link helt øverst og midt på siden. Til venstre for "kontakt" eller hva det står til dere. Har oversatt den..

Håper det gav mening og at du forstod det. :)

Fant ut av det nå, takk :)

 

For de som er interessert: bestilte fra tyske microsoft store 13/12, fikk beskjed på chat at den blir sendt imorgen eller onsdag. :S

Lenke til kommentar

Fant ut av det nå, takk :)

 

For de som er interessert: bestilte fra tyske microsoft store 13/12, fikk beskjed på chat at den blir sendt imorgen eller onsdag. :S

 

Fikk selv beskjed om at den skal bli sent i dag. Bestilte også 13/12.

 

Edit: På chat altså, ikke noe ordrebekreftelse enda.

Endret av GeneralKenobi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...