Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patchen slettet tydligvis alt på FM for meg..

Nei... går du på ''hent siste spill' er det ingen ting, men alle savene dine ligger på ''Hent Spill''...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men alt av innstillinger er borte. Tok meg 15 min før jeg fikk alt på plass igjen. Jeg hater SI nå. De har ødelagt FM14 for meg, og spillet er ikke sluppet enda...

Skrevet

Bare sånn btw, dere har fått med dere at det er en beta enda?

Selvfølgelig. Men SI klarer det hver gang. De endrer på noe, og ødelegger hele match enginen. It’s getting old.

Skrevet

Mye mål med den nye oppdateringa, 4-3, 7-2 etc. Fant forresten en kid som visstnok er den neste Platini. Hvor mye vekt legger dere på slikt?

Skrevet

Ikke mye, de som har slike betegnelser blir oftet gode spillere, men langt fra noen garanti at det blir en worldbeater. Fant foresten en spiller med naturligposisjon som keeper og høyreback. Aldri sett det før.

Skrevet

Noen som har noen tanker om spillet vil kjøre raskere på Linux enn Win? Regner forøvrig med at spillerdatabasene til Skandinavia blir oppdatert til release?

Leser at mange har de samme gamle problemene med betaen/demoen i år som de siste årene, men man får da vel tro at de mest prekære blir fiksa til release, og at småplukket som vanlig kommer til første patch...

Skrevet

Jaja, det er jo trist da. Uansett, den første måneden blir for meg konsekvent prøving og feiling frem til patch, og da blir det nytt savegame uansett.

Noen som har ideer om det "lønner" seg å starte januar 13 kontra januar 14, og hva er eventuelt de store forskjellene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...