Gå til innhold

Test: Hvor tung kaffekopp kan en CD-rom holde? (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Det kanskje ikke alle vet er vel at du betaler ikke for HW Ekstra, men for Tek Ekstra som inkluderer innhold fra flere av sidene i Tek-nettverket. I tillegg til at du støtter Tek-nettverket og slipper reklame på sidene, så får du jo bl.a fra Gamer.no et gratis spill hver måned. Denne måneden er det jo i tillegg "storspillet" Metro - Last Light, i tillegg til at det tidligere i måneden har vært plukket ut diverse indi-spill som jeg aldri hadde kommet til å prøve engang hadde det ikke vært for Gamer.no. Gledelig overrasket. Man kan jo lese seg litt opp på hva Tek Ekstra inneholder, og kanskje bli positivt overrasket på andre sider også.

 

Edit: Spillene er i tillegg stort sett levert via Steam (Steam-nøkkel), og de har vel kostet mer enn de 29kr/mnd hittil i alle fall.

Endret av Stinux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg gjennomført denne testen på jobben hadde jeg tror ikke fått noen bonuspoeng fra sjefen. Jeg tror jeg hadde fått spørsmålet om nytteverdien, eller har du for lite å gjøre?

Jeg "abonnerer" ikke på hw.no, men med avduking av dette innholdet så er jeg forsatt ikke sikker på om det er verd noe sol helst. Jeg ser på det meste som tidstyveri, og der det meste er sugd av andre bryst enn deres egne. Jeg har klart meg et godt år uten dette tilbudet, og jeg tror jeg venter til neste "gratismåned" med å evaluere igjen.

Men, for all del. Er dette ok for andre på "lukket avdeling", så god fornøyelse!

Life is short and then you die!

Lenke til kommentar

nå har jeg oppfattet ekstra som noe ekstra , en bonus for de som betaler

De fleste vil da forvente seriøse artikler, noe denne ikke er

 

Om den er morsom det blir jo en vurdering , jeg synes det ikke

uansett så passer det ikke under begrepet ekstra

 

til slut

påstanden om at man ikke trenger optisk drive er bare en myte

Det finne da forsatt mye som lagres på disse platene

 

Hvis noen er interessert så kunne jeg fortelle hvorfor optiske plater forsatt har livets rett og samtidig begrunne det

Lenke til kommentar

 

Haha, jævla bra :D

Takk for ideen, skal montere en ekstra DVD drive i PC-en så jeg kan bruke den som dorullholder. At jeg aldri tenkte på dette før...

Men hvem bruker pc på toalettet ?

Ikke jeg, men det kan være greit å ha en dorull klar når jeg skal spille "Cock on Duty: Modern Masturbation 3" :p

Lenke til kommentar

nå har jeg oppfattet ekstra som noe ekstra , en bonus for de som betaler

De fleste vil da forvente seriøse artikler, noe denne ikke er

 

Om den er morsom det blir jo en vurdering , jeg synes det ikke

uansett så passer det ikke under begrepet ekstra

 

til slut

påstanden om at man ikke trenger optisk drive er bare en myte

Det finne da forsatt mye som lagres på disse platene

 

Hvis noen er interessert så kunne jeg fortelle hvorfor optiske plater forsatt har livets rett og samtidig begrunne det

 

Nå har du trolig ikke lest alle ekstra artiklene , men generelt sett er det en blanding av underholdende artikler og artikler hvor man går mer i dybden.

 

Noen artikler er faktisk av nytte om man ikke har vært borti sånt før : : http://www.hardware.no/artikler/kan-en-sliten-minnepinne-gjore-pc-en-din-raskere/160096?key=gIh16767

 

Andre artikler er litt mer i dybden rent ytelsemessig når det gjelder feks minne og cpu ytelse i spill : http://www.hardware.no/artikler/guide-slik-pavirker-minnet-grafikkytelsen/158606?key=Rz6mepNh

 

Selv om jeg er ganske så garva når det gjelder innhold (leser jo mye på nettet) så er det ofte ting jeg setter pris på at det blir testet eller forklart på Norsk.

Lenke til kommentar

Skal dere alle ragequitte abonnementet på 29!!! kr i mnden hver gang de legger ut en litt mindre opplysende artikkel i "Ekstra" haugen? Jeg er enig i at dette ikke virker som "Ekstra" kvalitet, men nå er det da tross alt masse andre artikler som inneholder mer enn dette. Vel, vil jeg tro. Jeg har ikke lest så mange.

 

De skyter seg selv litt i foten med å bruke denne artiklen til å reklamere for "Ekstra", men de skyter ikke dere i samme slengen...? Er ikke hver dag VG (litt dårlig eksempel siden VG tydeligvis er SE og HØR 2.0) har like exciting og innholdsrik (host) artikler heller.

Lenke til kommentar

ALt var mer solid før, i dag så knakk den nye cd-dvd-blueray jeg kjøpte på komplett for en uke siden, fordi jeg skulle teste alt dem gjorde i denne testen, min holdt bare en halvliterskopp :\ så knakk den, jeg blir ikke å bruke den uansett så var ikke krise, men det va kjipt hvor lite den tålte, men så var den jo bare halvparten i størrelsen bortsett fra fronten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...