Gå til innhold

Test: Hvor tung kaffekopp kan en CD-rom holde? (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Fy faen for sutring. Ta de 29 kronene deres å kjøp dere en pakke med boller isteden.

 

 

Med en årslønn på 300 000 kroner i året, tjener du 35 kroner i timen. 29 kroner i måneden er da 1 promille av den lønna.

 

1: Ikke alle har en årslønn på 300 000

2: Folk flest har viktigere utgifter enn å abbonere på det DE kaller "tulleartikler".

 

Selv synes jeg det var morsom lesning og vurderer å bla opp 29,- i måneden. Så ja, de har truffet begge grupper. Men jeg sitter litt på gjerdet å ser hva som dukker opp framover..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt greit å komme med tilbakemeldinger. Sutringa som har vært her derimot, blir for infantil. "Om dere ikke kommer med noe bra imorra, så betaler jeg ikke mer!".

Du mener kanskje det er sutring, men det er rimelig konkret tilbakemelding på at denne "testen" ikke hører hjemme under Ekstra.

Litt morro innimellom kunnskapen må vi jo ha..... dette var da bare morsommt :p

Det som provoserer er at denne "testen" blir lagt under ekstra, at det kommer noen moro-artikler innimellom er bare morsomt. Det er bedre å komme med en solid artikkel i uka enn fire svake artikler og en middels artikkel som kanskje er interessant for en brøkdel av leserne. Denne artikkelen er nok heller bare den som fikk begeret til å renne over etter to måneder med svært lite interessant innhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud for noen surpomper.....Greit det ligger under ekstra, men hva så?

Synes selv dette var bare gøy. Litt humor innimellom skader ingen.

Alt du trenger å vite om Hardware Ekstra

Hva slags innhold vil være på Hardware Ekstra?

På Ekstra vil vi ha fokus på saker som du kan lære av,

Du syns ikke denne testen kræsjer med fokuset på ekstra?

Du syns det er greit at de som ikke betaler for ekstra skal enten måtte gå glipp av dette eller bruke opp sin ukentlige Ekstra-artikkel på denne "testen"?

Dette er en prinsippsak, og du mener det er teit å stå for prinsipper?

Lenke til kommentar
Herregud for noen surpomper.....Greit det ligger under ekstra, men hva så?Synes selv dette var bare gøy. Litt humor innimellom skader ingen.
Alt du trenger å vite om Hardware Ekstra
Hva slags innhold vil være på Hardware Ekstra?På Ekstra vil vi ha fokus på saker som du kan lære av,
Du syns ikke denne testen kræsjer med fokuset på ekstra?Du syns det er greit at de som ikke betaler for ekstra skal enten måtte gå glipp av dette eller bruke opp sin ukentlige Ekstra-artikkel på denne "testen"?Dette er en prinsippsak, og du mener det er teit å stå for prinsipper?

Det må jp vere mangen hjerne døde idoter vist de synest dette er en morsom ting å lese, der vel bare og sette en kopp kaffe eller te på cd/bd osv holderen vist du vil teste ut dette, lav niva spør du meg. men nå ha ikke jeg rett i alt.

 

MVH MN

 

 

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg dette var en litt vittig artikkel, men på generell basis etterlyser jeg ett litt mer overordnet fokus når man gir tilbakemelding på ekstra-saker:

 

Det er ganske mange ekstra-saker, tilbakemeldinger av typen "Jeg vbetaler ikke 29 kr i måenden for en slik artikkel" er ikke særlig givende, om man ikke har den urealistiske forventingen at man skal like hver eneste en av de ganske mange artiklene. Mere overordnet tilbakemelding føler jeg er mer nyttig. Personlig synes jeg feks "myte-artiklene" har vært relativt vellykket. Synes også det er underlig å fremstille det som noen prinsippsak at det aldri skal være en litt halv-tøvete sak innimellom, noen av de har jo også fått ganske god tilbakemelding, andre ikke.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom artikkel. Men, denne hører ikke under ekstra saker. Man blir ikke noe klokere av å lese dette her akkurat, den kunne ha vært for alle. Vi som betaler, betaler jo for å få kunnskapsrik lesning og litt humor iblant også da, men ikke hele tiden. Har vært mye av det i det siste.

 

Hvor er de faglig artiklene da, har blitt ekstra medlem for å håpe på å få noe nytting og spennende lesing, ikke så mye til det akkurat... synd.

 

Beklager med så negativ kommentar, prøver bare å si ifra :-)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Utrolig mange surpomper her :) om dere ikke liker å betale usle 29 spenn (omtrent det samme som 1 kopp sur kaffe på den lokale bensinstasjonen) pr mnd..så LA VÆR.

 

Er jo alltid en haug med folk som syter over alle artikler som kommer uansett.

 

Don't like it? don't pay for it...utrolig enkelt det der isteden for å spy ut galle konstant her inne....

 

(ser tilfeldigvis ofte de samme personene på mange av ekstra sakene hele tiden syte..hvorfor betaler du da???)

 

Trenger litt humor i hverdagen og gøyale ting å gjøre med hardware!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Kom igjen, dette var jo en morsom artikkel! Artig med litt lettere lesning. Hardware.no har nok av seriøse artikler, så dette er jo bare for å gi leserne en god latter. :)

Lenke til kommentar

Stort sett alle artikler er av særs høy kvalitet og meget interessante - faktisk inkludert denne :)

Det er nettopp dette jeg er sterkt uenig i. Hardware.nos artikler holder i mine øyne dårlig kvalitet, gitt at du sammenligner med sider som: Nordichardware, Anandtech, Tom's Hardware, The Tech Report, HardOCP, og til og med OC3D.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tilbake til selve artikkelen.. som oppvokst i Sandefjord, fødebyen til nettbutikken Komplett.no, så hørte jeg en liknende historie fra da jeg var veldig, veldig liten og den gangen Komplett Data (som det het den gangen, og var en fysisk butikk), hadde ei gammel dame kommet inn i butikken og klagd på at "kaffekopp-holderen" holdt ikke, hu hadde da brukt cd-rommen slik som i denne artikkelen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...