Gå til innhold

Test: Hvor tung kaffekopp kan en CD-rom holde? (Ekstra)


Anbefalte innlegg

 

nå har jeg oppfattet ekstra som noe ekstra , en bonus for de som betaler

De fleste vil da forvente seriøse artikler, noe denne ikke er

 

Om den er morsom det blir jo en vurdering , jeg synes det ikke

uansett så passer det ikke under begrepet ekstra

 

til slut

påstanden om at man ikke trenger optisk drive er bare en myte

Det finne da forsatt mye som lagres på disse platene

 

Hvis noen er interessert så kunne jeg fortelle hvorfor optiske plater forsatt har livets rett og samtidig begrunne det

 

Nå har du trolig ikke lest alle ekstra artiklene , men generelt sett er det en blanding av underholdende artikler og artikler hvor man går mer i dybden.

 

Noen artikler er faktisk av nytte om man ikke har vært borti sånt før : : http://www.hardware.no/artikler/kan-en-sliten-minnepinne-gjore-pc-en-din-raskere/160096?key=gIh16767

 

Andre artikler er litt mer i dybden rent ytelsemessig når det gjelder feks minne og cpu ytelse i spill : http://www.hardware.no/artikler/guide-slik-pavirker-minnet-grafikkytelsen/158606?key=Rz6mepNh

 

Selv om jeg er ganske så garva når det gjelder innhold (leser jo mye på nettet) så er det ofte ting jeg setter pris på at det blir testet eller forklart på Norsk.

 

Poenget er at disse moro artiklene ikke har noen spesiell nytte som ekstra artiklene .

Det er dyptgående artikler man forventer her

 

Noen vil ha seg "alt" da betyr ikke 50 kr måneden ( jeg regner med at prisen kometer opp i det beløpet ) så mye . de er ikke så nøye med kvaliteten heller

 

Andre forventer en streit linje og vil derfor ikke akseptere det lit mere tøvete artiklene.

For min del når man fikk lese den gratis menr at det enste nytte man fik av artikkelen er at noen CD/DVD drive tåler veldig mye

Hvor representativt det er for standarden kom det ingen klarhet i

 

og så er det mange som forsatt har bruk for denne delen av pcen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jævla bra :D

Takk for ideen, skal montere en ekstra DVD drive i PC-en så jeg kan bruke den som dorullholder. At jeg aldri tenkte på dette før...

 

 

Ny type modde-konkurranse? Hvem klarer å modde toalettet på mest sexy og nerdete vis..

 

Koble til strøm slik at man kan benytte eject-knappen, det hadde ihvertfall vært nerdete. Bruke vinkelsliper slik at dorullen kan trekkes inn i en nisje i veggen? LED-belysning og det hele..

Endret av G
Lenke til kommentar

Isolert sett en morsom artikkel , men om det er dette som skal lokke oss til å betale for "Ekstra" - eller dette vi kan forvente å lese mer av for ved å betale, så er det ikke bra.

 

Dette er artikler dere kan "krydre" hverdagen for alle leserne med, men skal dere lykkes med "Ekstra" biten, så må dere virkelig gi leserne faglig spennende og interessante artikler.

 

Jeg er ikke 100% enig, litt gøy hær og der kommer alltid til å komme fram på HW.no, vi har tross alt de klassiske artiklene om hvilket pålegg som er best kjølepasta! Utenom det, så håper jeg ikke at de dør av særiøs kjedsomhet på jobb heller. Been there, done that.

Lenke til kommentar

 

Isolert sett en morsom artikkel , men om det er dette som skal lokke oss til å betale for "Ekstra" - eller dette vi kan forvente å lese mer av for ved å betale, så er det ikke bra.

 

Dette er artikler dere kan "krydre" hverdagen for alle leserne med, men skal dere lykkes med "Ekstra" biten, så må dere virkelig gi leserne faglig spennende og interessante artikler.

Jeg er ikke 100% enig, litt gøy hær og der kommer alltid til å komme fram på HW.no, vi har tross alt de klassiske artiklene om hvilket pålegg som er best kjølepasta! Utenom det, så håper jeg ikke at de dør av særiøs kjedsomhet på jobb heller. Been there, done that.

 

 

Det er jo alltid gøy med morsomme påfunn men trenger det å vær eksklusivt for de som betaler for ekstra ?

 

slik påfunn påvirker seriøsiteten enten man vil det eller ei og da vil mage lure på hvor seriøse dere egentlig er med ekstra

 

nå er det også lit synd at enkelte av artiklene som er blir ekstra artikler burde gi flere en ekstra medlemmene lærdom.

Noe av innholdet i ekstra artiklene virker også å være såpass viktig for almenheten at det går på grådigheten løs når de absolutt skal tjene penger på det.

andre ekstra artikler er dog for de med spesiell intresse

jeg sier dette for de får ekstra artiklene jeg har fått tilgang , men også overskriftene gitr inntrykk av at fler burde få informasjonen i mange av artiklene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...