Tunky Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Moderatormelding Ingen direktelinker i tråden Endret 5. september 2016 av AllFather Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 har noen et oppsett på hvordan man kan fikse slik at buffering på kodi ikke kommer oppstår? Søk på kodi buffering fix på google så finner du mange videoer som hjelper deg. Sjekk også at du har satt riktig server i Kodi, EU i3d/evo. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 har noen et oppsett på hvordan man kan fikse slik at buffering på kodi ikke kommer oppstår? Så du opplever buffring. Det er det jeg er opptatt å vite om dette er stabilt nok. Mange som sier de ikke har bufring. Blir skeptisk når du sier det buffrer på kodi det samme jeg hsr tenkt å prøve ut. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 Det er ikke noe buffering så lenge en gidder å følge de enkle tipsene som er kommet her i tråden tidligere. Sitter du på en isdn linje så vil du nok oppleve buffering uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 Ingen buffring her heller. Hadde problemer èn dag, men da tror jeg det var sånn for flere. Det beste med SS imo, er at jeg kan våkne til PL, åpne streamen, og slippe å tenke på at det skal stoppe opp eller buffre febrilsk i 90 minutter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Jeg sitter her med en ganske dårlig linje, som attpåtil deles med de andre i kollektivet. Jeg hadde problemer med Sumo men har ikke opplevd noe problemer i SS enda. Jeg ser ikke helt problemet med å bare prøve i tre måneder heller. Koster jo omtrent ingenting. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Jeg synes det er morsomt at folk velger å være skeptiske til SS, som er så dønn stabil, men vurderer heller TV2 Sumo, som i tider og utider opplever svære store problemer. Det sier seg selv at det er vanskelig å holde 100% oppetid, og jeg synes heller man ikke skal forvente at et selskap som langt fra sitter på samme infrastruktur som TV2, skal være i stand til dette. Når det er sagt har jeg vært kunde på SS i 1 måned nå, og jeg har sett stort sett 4-5 kamper i helgen. Det har kun vært problemer i en kamp, hvor det da bufret hvert 10 min. I tillegg koster SS deg 280 kr for 3 måneder, mens TV2Sumo skal ha 449 for en. OM man fortsatt da er skeptisk tror jeg det er til andre årsaker en buffring. Som det også er nevnt 20 ganger her tidligere har Kodi (IKKE SS) et problemet med buffring om man ikke fikser dette. Når folk er for late til å gjøre det, men heller velge å logge seg på Diskusjon.no for å klage på buffring så får det være... Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Fornyes abonenmentet automatisk etter 3 mnd, eller må jeg inn og betale en gang til? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Det kommer an på hvordan du valgte å betale. Med Paypal subscriptions går det av seg selv. Om du har valgt andre måter så får du en epost i forkant om at nå har du en ny invoice som må betales. Da er det bare å logge inn å velge betalingsmåte. Lenke til kommentar
cosmo_kramer Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Sender smoothstreams både PL og CL? Beklager hvis dette allerede har blitt besvart, men jeg klarte i hvert fall ikke finne noe svar på dette her inne:) Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Ja det gjør de. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Smoothstreams sender i tillegg landskamper, EL, storkamper i spansk fotball, italiensk og tysk. Samt UFC, boksing, det meste av amerikanske sporter, golf, tennis osv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 PayPal ? De tar vel bare Bitcoins Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Jeg synes det er morsomt at folk velger å være skeptiske til SS, som er så dønn stabil, men vurderer heller TV2 Sumo, som i tider og utider opplever svære store problemer. Det sier seg selv at det er vanskelig å holde 100% oppetid, og jeg synes heller man ikke skal forvente at et selskap som langt fra sitter på samme infrastruktur som TV2, skal være i stand til dette. Når det er sagt har jeg vært kunde på SS i 1 måned nå, og jeg har sett stort sett 4-5 kamper i helgen. Det har kun vært problemer i en kamp, hvor det da bufret hvert 10 min. Har begge deler for øyeblikket, men er ikke helt enig. Sumo har for meg vært helt stabil uten problemer i over et år nå, mens jeg har hatt litt problemer med SS i det siste med bufring og lite tilfredstillende bildekvalitet. For meg er det Sumo som er det mest stabile produktet, og SS det jeg har for å få sett ting som ikke er på Sumo. TV2 opererer med ulike servere for ulike plattformer og på PS4 er det dønn stabilt (i motsetning til nettleser og Apple TV som er elendig). I tillegg liker jeg TV2s sendinger, men det er jo smak og behag. Så jeg kommer nok til å fortsette med begge deler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 PayPal ? De tar vel bare Bitcoins Nei. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 PayPal ? De tar vel bare Bitcoins Paybal, bitcoins og bankoverføring er betalingsmåter. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Skjønner ikke hvorfor folk misliker den nye - schedules er jo 100 ganger mer oversiktlig med den nye layouten. Nå ser det jo ut som en betalingstjeneste.Det er jo en betalingstjeneste... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 For de som bruker Kodi og opptak: Kan man sette på opptak på forhånd og deretter se kampen senere? Må man se opptaket i Kodi? Ingen..? =)Prøver en siste gang og håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Jo skjønner at folk synes det er merkelig at jeg er skeptisk til en stabil tjeneste, men det er fordi jeg har vært borti lignende streamer som har vært helt elendige. Har aldri hatt Sumo. men det jeg har hatt og sitter nå å vurderer er om jeg skal fortsette med mitt Sky abb, via parabol, men da dette koster nå så mye at "taket" er nådd, sjekker jeg ut andre mulighet. Derfor kom jeg over denne tråden. Men skal tegne abb på SS nå til helgen, så får jeg se kampen på fredag, (før storkampen på lørdag ) om det er stabilt nok. Det med buffring i kodi, har jeg nå lest at det er en del "tweaks" en må gjøre, for å stoppe buffring. Men har ikke har tid til å sette meg inn i dette enda. Lenke til kommentar
mikaelo Skrevet 6. september 2016 Rapporter Del Skrevet 6. september 2016 Blir det lik kvalitet om jeg streamer SS fra mobil nettleser(safari iphone) til tv via Airplay kontra å sende fra pc med kodi via hdmi til TV? Ser at tv boksen som er anbefalt koster over 350 nok. Hva da med toll og mva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå