Gå til innhold

Se den nye Grand Theft Auto V-traileren (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Dette ser utrolig bra ut, og selv om jeg brukte lite tid på GTA IV (litt for mye "iz ur cuzin!" og tullball) så tror jeg at GTA V kan bli fordømt bra.Til alle der ute, meg selv inkludert, som går og venter i spenning på en PC-utgave, så la Reddit-brukeren nolk ut dette bildet:To everyone bitching about the lack of GTA V's PC version:vZWmxxM.png

 

At det kommer er nok ingen tvil. Men faren er jo for at det blir nok en rævva konsollport hvor flyging er kuk umulig uten gamepad og aiming lider av latency ettersom det er laget for en nokså begrenset konsoll opplevelse.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tør ikke skaffe dette til dagens gen altså (om ikke PC såklart). Jeg syntes GTA IV på PS3 svir i øya etter få minutter pga dårlig fps, dette ser jo mye mer krevende ut. Aldri i livet om PS3 klarer dette så pent og smooth som vi ser i videoen. PS4 derimot, hell yeah!

 

EDIT: Til alle som ønsker seg dette til PC; har jo selv GTA IV til PC, men det var jo bare hat! Games for Windows er det verste mølet noen sinne, og sørget jo for at jeg ikke kunne spille det lenger. GFW fungerte rett og slett ikke, og KREVDE jo pålogging om jeg skulle få lov å lagre... har ikke tall på hvor mange timer jeg brukte før jeg ga opp og sletta spillet og resten av driten, gikk i butikk og kjøpte det til PS3, no stress! Aldri mer GFW!

Endret av mbergersen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

De snakket om aksjesystem i GTA V. så flott at spilltet blir så relistisk men jeg håper de ikke kutter ut easter eggene for gta IV hadde jo bare noen få.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Får bare håpe det optimaliserer spillet litt bedre denne gang. Forventer ikke mye, så lenge jeg klarer detaljgraden til PC eller høyere, og 1080P/60 FPS så er jeg langt på vei fornøyd. Sleeping Dogs er jo et godt eksempel på hvordan åpen verden-spill kan se ut.

 

Fra et forretningsstandpunkt gir det mening for Rockstar å lage en samkjørt PC, PS4 og Xbox One-versjon, som i praksis kan være omtrent like.

 

Jeg driter forøvrig i om støtten for tastatur/mus er dårlig. GTA er best med kontroll etter min mening. (Dette gjelder alle tredjepersonsskytere)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Figuren skyter altså bedre om man skyter mye? Personlig liker jeg bedre at jeg skyter bedre når jeg skyter mye... Skjønner at mange har andre preferanser, men jeg liker ikke dette rollespillelementet så godt, selv om dette spillet nok ikke er "det verste" og det bare er en liten del her.

 

Fikk for øvrig lyst til å spille GTA1 og 2 nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...