Gå til innhold

PlayStation 4 får norsk pris (PS4)


Anbefalte innlegg

Litt interesant hvordan spillene ikke ser ut til ha noen innvirking på folks valg.

 

Dette er vel fordi de aller, aller fleste spill er multiplattform, og ikke eksklusive til én enkelt konsoll. Dessuten har flere og flere tidligere konsoll-X-eksklusive spillserier gått over til å være multiplattform. Metal Gear, Dark Souls, Dead Rising osv osv osv. Vi beveger oss mot en tid med mindre systemspesifikt eksklusive titler. Og det er en god ting.

Ingen skal måtte akseptere dårlig kundebehandling og/eller dårlig hardware bare fordi at favorittspillet deres er låst til et enkelt spillsystem.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox One blir for oss med panger akkurat som Apple. Vil du ha kvalitet må dy betale for det. Visst ikke får du kjøpe kina playstation og kina PC.

Nuvel. Den med penger kjøper seg akkurat det han vil ha fordi han har råd til akkurat det han vil ha. Likegyldig om det er produkt i fra Apple eller en vanlig PC.

Forøvrig, siden du skriver "Oss med panger" så tror jeg det kan være en idé å investere i et kurs eller to rundt rettskrivning.

 

Online spilling er jo ikke gratis lenger på PS4 så den fordelen er jo også borte.

At det var gratis var på ingen måte noen fordel. Å gå i fra Live til PSN+ var et regelrett mareritt som fikk meg til å være glad for at Live gold kostet penger.

 

Med mindre Sony driter seg ut så vil nok det å ta seg betalt for PSN+ utgjevne forskjellen på den biten i mellom konsollene.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Så prisforskjellen er 4 pils og cover en vanlig lørdag? Jaja, da falt prisargumentet bort i hvert fall. Ellers hyggelig å se at next-gen konsollene har så hyggelig inngangspris. Snodig å tenke på at PS3en kostet over 6000,- ved launch..

Blue Ray

Ps3 prøvde og satse på fremtiden.

Lenke til kommentar

Hadde selv antatt at xbox ville bli min neste konsoll, siden jeg synes kontrollen er noe bedre. Men med alle begrensningene ang internett og bytting/leie av spill så droppet jeg denne til fordel for PS4 som jeg har lagt inn på preorder.

 

Har ikke noe med pengene å gjøre, det er egentlig ikke noe som bryr meg noe videre. Men det handler mer om å stemme med lommeboken i forhold til hvilken vei du ønsker å se konsollene utvikler seg.

 

Viser MS slik forbrukerfiendtlig holdning så får dem seg nok en snekk på pungen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

God pris. 500 kroner er mer enn ingenting, spesielt når det er en såpass grov konkurranse som det er. :)

 

Tja, det er mindre enn hva spillene antakelig koster, så strengt tatt ikke så mye å grine for

Lenke til kommentar

Du snakker om en konsoll som du sannsynligvis skal eie i 5-8 år. Da er det faktisk ikke mye i det hele tatt. Om du noen gang har vært på et utested, så vet du at en 500-lapp forsvinner ganske kjapt, på bare noen få halvlitere. Dette sammenlignet, som sagt, med et spillsystem du skal eie i mange år fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...