Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har AMD kort og prosessor, angrer litt noen ganger når jeg ser andre spill som yter så mye bedre av Intel og Nvidia. Men for min del handler det mer om pris. Noen spill yter bedre av AMD da. Dragon Age Inquisition med mantle er absolutt nydelig på mitt setup. Og det driver godt på 8 Core. Uansett skulle gjerne sett en AMD guide på The Witcher 3.

Lenke til kommentar

Jeg har AMD kort og prosessor, angrer litt noen ganger når jeg ser andre spill som yter så mye bedre av Intel og Nvidia. Men for min del handler det mer om pris. Noen spill yter bedre av AMD da. Dragon Age Inquisition med mantle er absolutt nydelig på mitt setup. Og det driver godt på 8 Core. Uansett skulle gjerne sett en AMD guide på The Witcher 3.

 

Og hvis det ender opp med at Gamerworks blir mer og mer vanlig, eller hva som skjedde med Project CARS, blir AMD hardware mindre og mindre optimale, uansett om de har den beste råe kraften eller ikke. Da spiller det liten rolle hva AMD-produkter koster. Da kan NVIDIA skru opp prisene på produktene sine siden du "må" ha de likevel. Jeg har AMD-kort, og vurderer å skaffe nytt om ikke så alt for lenge. Jeg vil gjerne unngå at NVIDIA blir det eneste valget pga. slik praksis.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som ikkje vet det enda:

 

nVidia driver for spillet:

 

Release Highlights
Just in time for the highly anticipated title The Witcher 3: Wild Hunt, this new GeForce Game Ready driver ensures you'll have the best possible gaming experience. With support for GeForce SLI technology and one-click game setting optimizations within GeForce Experience, you’ll have the best possible performance and image quality during gameplay. 

Game Ready
Best gaming experience for The Witcher 3: Wild Hunt, including support for SLI Technology and GeForce Experience 1-click optimizations

 

http://www.guru3d.com/news-story/download-geforce-352-86-whql-driver.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viktig å ikke la nvidia få monopol ja. Proprietær teknologi i pc-spill som dette er jo ikke uvanlig da, nvidia physics er/var vel det samme?

 

Kjøpte nvidia denne gangen, fordi 970 var så utrolig mye mer stillegående og kjølig sammenlignet med nærmeste AMD-konkurrent. Håper de kommer sterkt tilbake.

Lenke til kommentar

970'en min taklet alt på Ultra + Hairworks. Vet ikke fps men kan ikke være langt unna 60. 

Desverre så fryser spillet hele tiden. Ihvertfall når jeg er i inventory. Er jo standard med pc-spill. Får se om jeg går over til PS4 utgaven istedet når jeg får det i morgen  :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...